![]() |
Meisjes: eigen lichaamssappen 'nuttigen'?
Okeej, het komt wat gek over, maar ik vraag me wel eens af of er nu (meer) meisjes zijn die wel eens hun eigen vaginale sappen proeven.
:bloos: |
Citaat:
|
ik heb wel is geproefd omdat ik wel is wou weten hoe was als mn vriend me likt daaro en moet zeggen,was niet verkeerd :bloos: smaakt niet vies helemaal niet,beetje zoetig zelfs :p
|
*voelt zich dan toch geen enge enge weirdo* :o
|
Citaat:
|
Ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken, een jongen gaat zijn "kwakje" toch ook niet proeven?
|
Citaat:
Het is mij idd wel eens aangeboden, maar ik vond het lekkerder dan sperma... dit is beetje zout, sperma is minder 'lekker' iig... |
Als dat spul zo goed smaakt moet ik toch maar eens op zoek gaan naar een bron ervan. :o
Offtopic: Neem toch niet alles zo serieus. |
Sperma is toch wel iets anders dan dan vrouwelijke sappen..? Bij 'ons' is het puur om het allemaal wat losser te maken. Bij mannen zitten er ook echt 'beestjes' in. :o
Maar-euhm.. *geeft toe*. Yum. :p |
wel es van me eigen gedaan.. gwoon om te proeven....
|
En wie nu nog spamt is echt zwaar de lul.
'Even proeven' is niet iets waar ik nu behoefte aan heb. Waarom zou ik eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan ook nog zo zijn dat je beter kennis wil maken met je lichaam, leren hoe je in elkaar zit, enzovoort. Groet, Mederiacvm |
Citaat:
|
Wel geproefd, was nieuwsgierig. Niet vies in ieder geval, fris zurig of soms wat zwaarder en zoeter, soms bijna zonder smaak. Maar niet zout dus, wat jongens meestal zijn.
Meestal proef ik het als we zoenen na het beffen. Ik smeer het niet op een beschuitje. |
Citaat:
|
tuurlijk weleens geproefd
het is niet vies, maar ik hoef er ook geen liters van te drinken |
Citaat:
Citaat:
|
Ja hoor, soms als ik mezelf vinger, proef ik het wel eens. Ik vind het best lekker :)
|
Citaat:
|
Ik heb het weleens geproefd, zoals de meeste, en vond het niet echt smerig (zoutig) maar om nou te zeggen lekker..
|
Ik heb het wel een geproeft ja.. niet vies idd :bloos:
|
Citaat:
|
Mijn vriend vindt het geil als ik op zijn vinger sabbel nadat hij mij gevingerd heeft, dus ja, ik proef het vrij regelmatig zelfs :P. Meestal is er niets mis mee, beetje weeïg zoet, soms is het heel vies zuur, blech.
|
ik heb nog nooit over de mogelijkheid nagdeacht!!!
maar nu word ik nieuwgierig.. vaanvond maar is probere |
ja, je proeft het natuurlijk ook bij het zoenen na het beffen.
en ik vind het eigenlijk best lekker :) |
Citaat:
|
Citaat:
Geilheids-vocht smaakt niet echt ergens naar. Een beetje weeig zoet inderdaad. Het is alleen zo slijmerig, maar bij lange na niet zo slijmerig en plakkerig als sperma. Gewoon vaginaal vocht is wel heel zurig idd, dus misschien heb je dat geproefd? Dat is echt yuk :s |
ja hoor, ik ben noggal onderzoekend en vroeg me af waar het nou naar zou smaken. Conclusie: tis wat muffig/flauw
|
Jugh ik moet er niet aan denken :o
|
Citaat:
Ontopic: Ik ben geen meisje dus ik hoor hier niet te zijn, dag. |
Niet als dat ik even flink met mn vinger in mn vagina heb geroerd en vervolgens die belangstellend heb afgelikt met de gedachte 'hoe zou het smaken?'
Wel dat ik mezelf vinger en af en toe wat spuug gebruik en dus aan mn vinger lik en dus mezelf proef, of mn vriend pijp nadat hij mij geneukt heeft of zijn vingers aflik of hem zoen nadat hij me met zn tong heeft uitgehold. Ik weet dus wel ongeveer hoe ik smaak, maar proef nooit om het proeven. |
Citaat:
:p |
Ik proef het wel eens via mijn vriend, meestal is het dan zoetig... niet goor ofzo.
|
hmm ja ik proef het af en toe wel.. maar niet om nou te weten hoe het smaakt... komt per ongeluk in mijn mond :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Wel meer dan eens.
En nu? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |