![]() |
Veel afscheiding...
Ik heb best veel afscheiding. Daarom gebruik ik inlegkruisjes. Zijn er nog meer meiden die hier last van hebben?
|
Sinds ik aan de pil ben, niet meer zoveel, geen inlegkruisjes meer nodig. Maar zonder de pil wel heel erg.
Mja, je kan er niet veel aan doen, behalve elke ochtend en avond met lauw water wassen en geen syntetisch ondergoed dragen... |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het ook heel erg trouwens.. |
van die speciale zeep gebruiken, helpt bij mij wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb namelijk het idee dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn... tenminste, ik heb van verschillende merken 2 van die soorten geprobeerd: een "kussenachtige" zeg maar, en eentje dat op een dik stuk verhard wc papier lijkt met een zacht laagje.. (ja ik beschrijf het heel vaag........) maar welke zijn het beste?? :) |
ik heb precies hetzelfde gehad, een paar jaar. Wat je hebt heet candida, dat is een schimmelinfectie. Je moet alleen inlegkruisjes gebruiken als het echt erg is, ander echt niet. Je kunt ervoor naar de dokter gaan, maar dat durfde ik niet. Als je het echt helemaal weg wilt hebben moet je een tijdje geen tampons meer dragen, heeft bij mij heel erg geholpen. En inderdaad elke dag goed wassen. Alleen NOOIT :nono: met zeep. Dat veranderd de zuurgraad van je vagina waardoor het alleen maar erger wordt. voor meer informatie : http://www.czmedicinfo.nl/{893e5f85-aed5-47b8-8615-355c11657057}.xml/
succes! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou gewoon zeggen: let it flow. (En wissel vaker van ondergoed ofzo.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |