![]() |
Orgy-Punk_Statik_Paranoia-ADVANCE-2004-pH
jawel, nu-metal bestaat nog.
Het 'wavey' buitenbeentje van de scene laat met zijn 3e album weer van zich spreken en doet dat op een wat steviger manier dan we van ze gewend zijn. Lekker wavey, duister sfeertje en iets minder electronisch dan vorige albums. Ik heb eigenlijk altijd al een zwak voor deze band gehad, dus waarschijnlijk zal het niet aan iedereen besteed zijn maar goed: voor de liefhebbers, EFnet #altrock |
Orgy vond ik altijd best wel lekker geloof ik.. Zal eens downloaden..
|
Van Orgy ken ik vooral die new order cover, en die was cool.
Ga dit wie weet wel ff luisteren maar mezelf kennende blijft het dan ook bij een keer ' goh leuk' en gaat het dan digitaal stof happen op een verlaten plekje op m'n harde schijf. En een K ipv een C gebruiken is ook niet bijster origineel meer, eerder irritant :nono: |
ik heb twee cd's van ze, en eigenlijk vond ik die wel okey,
iig candyass, maar ik zal es weer ff checken. |
Nee ik vind Orgy niks aan.
|
oh ja candyass die heb ik geloof ik ook ergens.. dat was dus die ik toen wel leuk vond maar heb er daarna eigenlijk nooit meer iets van gehoord.. maar ik sta nou in queue voor deze..
|
vind ik dat goed?
nog nooit echt naar geluisterd |
Citaat:
|
Ken alleen de cover van Blue Monday.
Ga het denk maar niet downen :) |
Ik ben bezig.. :cool:
|
ORGY RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
ik leerde ze kennen op de soundtrack van Queen of the damned echt geweldige muziek!!!!! |
vannochtend geluisterd:
ik vind er weinig aan, klinkt niet heel erg bijzonder |
Ik ken ze nog wel, van een paar jaar terug. Het was wel een leuk bandje, maar een uitblinker is overdreven.
|
Whooow Len gaat het jaar in als Steve's Held 2004 ff chekken dan maar :)
|
Citaat:
Maar goed, ik vind het wel leuke muziek. |
Ik vind em zoals altijd retevet. (y)
|
Citaat:
maar ach...ikvraag em zelde af wat iets is... als t maar leuk is.. |
vond die vorige plaat van ze niet zoveel aan. zal deze nieuwe eens wat decibellen in mijn mp3speler gunnen.
|
Orgy vind ik geen nu-metal??
maar goed. ik vond vapor transmission matig. Canc'yass vond ik dan wel weerg oed, mede door het schitterende nummer 'platinum'. Maar goed, zal deze vanavond ook eens downloaden, als ik er aan denk. slchte titel trouwens. |
Vp vond ik zelf ook wel erg goed alleen wel de minste plaat d' Orgy Voor mij staat echter Punk static bovenaan. Lekker plaatje niks op of aan op te merken. (y)
|
|
wel leuk
hmm zal eens kijken blue monday was toch wel leuk |
Citaat:
|
Ik vind et een goede plaat.. Catchy refreintjes en solide zang..
|
Citaat:
|
Citaat:
verzin je dat nou ter plekke? |
Orgy...
Ik vind ze nogal... gay |
Citaat:
idd wat zij zei |
Citaat:
|
Orgy vind ik zulke crap (n) ugh
|
Citaat:
maar toch triest als een cover het enige leuke liedje van je band is vind je niet? |
Citaat:
zo ga je ook nog atomic kitten afkraken :| |
ha internet.
deze cd toch weer eens tevoorschijn halen in mijn download archief. ik moet van de week 'vapor transmission' weer eens opzetten. |
http://members.lycos.nl/girlsonfilm/gothhuil.gif, dat vind ik van Orgy
|
Ik ben wel benieuwd, de andere twee cd heb ik altijd met plezier geluisterd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Maar dat is toch geen wave??' 'Nee' 'Waarom zeg je het dan?' 'STFU' :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |