Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Eerste Zoen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=725046)

Sade 18-01-2004 20:56

Eerste Zoen

Vast een oud topic, maar hij blijft leuk lijkt me...

Waar en wanneer vond jouw eerste zoen plaats? En hoe was jouw eerste ervaring met De Grote Speekseluitwisseling? :p

En om het meteen maar wat meer up to date te maken: wanneer kreeg jij je laatste zoen? Tell me all about it ;)

O ja. TS begint :o

1e zoen: Toen ik net 16 was, met een jongen die ik leuk vond en vice versa. Hij kon best goed zoenen eigenlijk :D
En het was in een discotheek :o
Leuk, met al die mensen er om heen...

Laatste zoen: Welgeteld... 2,5 uur geleden. I want more :(

Noeksel 18-01-2004 21:01

1e Zoen:
Ik was toen net 13. Het gebeurde in een jeugddisco, tijdens een liedje waar je toen iedereen die je kende ging zoenen (Don't talk just kiss) Hij was toen net 3 minuten mijn vriendje.
Het was in 1 woord: VERSCHRIKKELIJK!
Ik dook zowat bovenop hem, hij was een kop kleiner en hij zat op een tafel.

Kan er nu wel om lachen eigenlijk...

Laatste zoen:
Hmm, afgelopen nacht bij het stappen. Meer wil ik er niet over kwijt... :bloos: (Maar het was zóveel beter dan de eerste keer!!)

miro 18-01-2004 21:04

Hij is idd pas nog geweest :D

Maargoed. Mijn eerste zoen was een ramp. Ik vond t wel stoer, ik was een brugger en hij zat in 6 vwo, dat was eigenlijk de enige reden.

T gebeurde bij hem thuis op de bank. T was helemaal niet fijn, onze tanden kwamen steeds tegen elkaar :o en tot overmaat van ramp vielen we ook nog van de bank af.

Gelukkig was ik bij mijn tweede zoen (die overigens van iemand anders was) deze ramp gauw weer vergeten.

Princesita 18-01-2004 21:08

1e was in een cafe..vond die jongen al langer leuk maar t is niks geworden, was een korte zoen...
laatste x was vrijdag 9 (??) januari, mijn vriend ging naar Afrika voor 3 weken...dus die zoen was heeel erg lekker en lang :o :( , bij het bushokje...
Tis nu trouwens uit, en hij is nog niet eens terug uit Afrika :bloos: :(

Last Resort 18-01-2004 21:28

1e toen ik 14 was, was een ramp, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken :O

laatste was afgelopen vrijdag

ssjpan 18-01-2004 21:34

Eerste toen ik 15 was met een jongen die ik amper kende, was niet echt bijzonder ofzo.

Laatste vannacht.

Arenda 18-01-2004 21:38

ik was 15, mooie zomerdag, en heel zenuwachtig en het mislukte :P
laastse was *kijkt naar klok* 6 uur geleden

Dr0_ol 18-01-2004 21:38

Nog nooit gezoend...

duidelijk..

Multilot 18-01-2004 22:07

Mijn eerste zoen, o my god:D
Een jongen die ik die avond had leren kennen. Ik was 15 en niet erg meer bij positieven. Toen zei ik hem dus dat ik hem wat wilde vertellen (we zaten met vrienden aan een tafeltje) en toen gingen we zoenen. Eigenlijk was hij best goed zelfs (misschien hoop ik wel dat ik hem ooit nog eens zie)
Daarna heb ik hem nooit meer gezien. Ik weet zn naam nog, waar hij woont dat soort dingen, heel apart:D

mn laatste was 2 of 3 maand terug geloof ik...

Bruut 18-01-2004 22:15

mn eerste was toen ik 18 was :) ben heel laat ja :P maargoed daarom ben ik bezig met een inhaalrace whehehe

en die was bij mn 'vriendin' op het achterstraat.. toen ik haar naar huis bracht na een avond stappen. was echt top, alles ging perfect!!

en mn laatste was vannacht om een uur of 4/5 :o

MevrouwM 18-01-2004 22:17

Eerste zoen was tijdens het uitgaan een keertje; ik was toen al 17, ik was de hele avond al met die jongen aan het flirten en toen ik weg ging gebeurde het. Ik was helemaal happy die nacht en dag daarna. Het was wel duidelijk dat het maar voor 1 keer was.

De eerste keer dat ik zoende terwijl ik echt verliefd was was vorig jaar september!! Dat was toch wel iets leuker, of nou ja heel anders...

Laatste zoen was net, mijn vriendje was een beetje sip... Zoen was wel oke :)!
Heb hem net (2 min geleden) nog een kusje gegeven :).

nare man 18-01-2004 22:31

Het was gelukkig niet echt een speekseluitwisseling, dat had ik wel heel ranzig gevonden. Het was trouwens een jaar of vier geleden, wanneer precies doet er niet toe.

lotjesnotje 19-01-2004 06:57

mijn eerst zoen was toen ik 14 was in de regen buiten voor een makelaar....

men laaste... was zaterdag middag hier thuis toen ik mijn vriend weg ging brengen naar de metro

Sherco 19-01-2004 08:45

Eerste zoen was met mijn eerste vriendje, ik was 16 geloof ik, ergens onderweg van zijn naar mijn huis.
Laatste was zaterdag avond op het station toen ik mijn vriend naar de trein bracht.

Stefanie 19-01-2004 10:00

Ik was 14 tijdens mijn eerste zoen. Ik was thuis bij mn vriendje (waar ik al 5 maanden wat mee had) en had nog nooit gezoend of iets op het gebied van seks gedaan. De eerste zoen gebeurde min of meer ''perongeluk'', omdat hij zn tong n beetje in mn mond duwde:P Maar opzich was het een hele ervaring...

snarl 19-01-2004 10:00

toen ik net vijftien was kreeg ik mijn eerste zoen van mijn eerste vriendje, in een tentje op terschelling, na drie dagen zenuwachtig doen (ik durfde niet)
t was best leuk, niet geweldig en natuurlijk kon hij niet zoenen, maar hé, dat maakte niet erg uit, want ik was verliefd.

mijn laatste.. was twee weken geleden bij het bushokje, mijn vriend woont in utrecht en ik in noordfriesland, en ik bracht hem naar de bus. nu hebben we beide toetsweek en dus zie ik hem pas over een week weer. (drie weken wachten is lang..)

friesland.. bah.

Silly-Goose 19-01-2004 10:08

Eerste zoen van mijn toenamlige vriendje op een bankje in het bos, was heel lief :) Ik was 14 ofzo

Laatste zoen, ummm gisteravond :) Van mijn vriendje :cool:.

Charlottetje 19-01-2004 11:35

1e zoen, op mijn 16e.
Ik had hem niet die avond bij een 'diner' leren kennen.
's nachts om een uurtje of 2 kreeg ik in de kroeg/disco (hoe je het ook moet noemen, het is geen van beide namelijk) een 'voorproefje'. Toen zijn we maar naar buiten gegaan en daar kreeg ik dan m'n eerste echte zoen. Een paar uur later kreeg ik al weer m'n laatste echte zoen....

hmmm, *zucht* how said....
oke oke, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar hij was geweldig!

Boeing 747-400 19-01-2004 11:40

Mijn eerste zoen was (pas) toen ik 20 was. En dat was op bed bij mijn eerste vriend. Om heel eerlijk te zijn vond ik het toen niet zo bijzonder.

Mijn laatste zoen was gisterenavond, toen ik wegging bij mijn vriend (wat overigens een ander is dan hierboven). Dat was een heeeeeeel lieve en lange zoen, en veel beter dan de eerste!

Alicia Silverstone 19-01-2004 11:48

Eerste zoen:

Ik was 13 (naja, bijna 14.. t was een paar maanden voordat ik 14 werd). Ik was op een zomerkamp naar Terschelling, met een paar vriendinnen. Daar was een ongelooflijk knappe jongen, Arthur. Hij ging steeds met me praten enzo, kwam steeds naast me lopen. Ik vond 'm al meteen heel erg leuk. Maar er was nog een meisje die hem leuk vond, een veel leuker meisje :s.. hij kon dus kiezen en hij koos voor mij! Hij wist dat ik nog nooit gezoend had en op een gegeven moment besloten we dat dus te gaan doen. We liepen een eindje van het kampterrein af en ik was echt zooo zenuwachtig.. nou ja, daar zoenden we dus.. ik snapte er alleen niet zoveel van. :o
Daarna heb ik nog ongeveer 1,5 maand verkering (:D) met 'm gehad.

Laatste zoen:

Gister, met m'n vriendje. :)

maria 19-01-2004 11:59

eerste: ik was 12/13, had een week met mn vriendje en ik durfde niet zo goed te zoenen maar hij was jarig dus toen gingen we zoenen...het was hard en klef...had er bijna een trauma aan overgehouden..

laatste: eh....ik zoen niet echt meer de laatste tijd...we doen meer aan liefkozende kusjes op de mond :)...

marieke_temp 19-01-2004 12:54

eerste zoen:
toen ik 14 was, met een jongen waar ik mee in het recreatieteam zat. was best leuk
laatste:
vannacht/vanmorgen. voor het eerst met die hele leuke jongen die ik nu mijn vriendje mag noemen, dus ik ben blij :)

freakinaround 19-01-2004 13:17

1e zoen: op de trouwdag van mn pa (die dag was hij dus ook getrouwd:p). Bij de voordeur van mijn huis. iks tond binnen, hij buiten. mjuh, vond et niet echt bijzonder, het was trouwes ook de ex van mn beste vriendin, maar hij vond me al langer leuk ofzo. :p

Laatste zoen: 13 december in een jongerencentrum. :p

Loontjuh 19-01-2004 13:26

Mijn eerste zoen was toen ik dertien was. Op vakantie. Het was vies. Hij trok zn mond zo ver open en dat kon ik niet hoor. Nee, niet geslaagd.

Mijn laatste daarentegen was heerlijk en gisteravond (naja, vannacht :)) en ik wil meer! Maarja, moet nog een week wachten... :(

vixen 19-01-2004 13:32

Eerste zoen was onder de kerstboom op mn 15e. Die jongen zoende echt goed :).

En de laatste was uhm..gister.

Razor - Blade 19-01-2004 13:45

Mijn eerste zoen was met de grootste ****slet hier uit de buurt... *daar kwam ik later pas achter* dus als ik het geweten had,,,, achjah boeie :P was trouwens pas op mijn 16e...

sugrbabe 19-01-2004 13:49

Eerste zoen: ik was net 17 en was met een jongen die ik al een hele poos leuk vond. Was in een discotheek, en echt al zn vrienden waren er :s
Laatste zoen: Oud en Nieuw in dezelfde discotheek, met dezelfde jongen :D

bassgirl 19-01-2004 14:34

mn 1e zoen was op mn (net) 17e :o
was op een of ander metalfeest waar ie me mee naartoe had gevraagd en ik niemand kende behalve hem, in een kraakpand van een vriend van 'm haha op een bank.

en mn laatste zoen (van hem) was gisteravond toen ie wegging (half 11) :P

Nuck 19-01-2004 14:40

1e zoen was op m'n 12e geloof ik, stelde niet zo heel veel voor. Mijn laatste zoen was uhm..vrijdagochtend en die was geweldig :o (maar hij heeft een vriendin (n))

Soezen 19-01-2004 14:45

Mijn eerste zoen was met carnaval. Heel snel pakte een jongen me ineens vast en zoende me. Ik wist niet wat me overkwam, maar het was wel mijn eerste zoen. Volgens mij was ie ook niet erg slecht ofzo..

missy-home 19-01-2004 14:49

eerst zoen was in augusters ( ik 14) was bij en vriendin film kijken daar was ook een jongen ( die ik al best wel lang ken) zij ging weg en hij begon me te zoenen

laaste op de zelfde dag als hier boven maar dan 1 uur later

Balance 19-01-2004 14:54

eerste zoen: zomer 2001, ik was 15.
ik was erg zenuwachtig, omdat we al tijden om elkaar heen draaiden en wisten wat er ging gebeuren. 'T ging best goed opzich, maar ik was wel bang dat ik het fout zou doen.

laatste zoen: september 2003 (pff, de tijd gaat snel).
met m'n ex-vriendje (toen dus nog niet m'n ex).

Fenji 19-01-2004 15:02

toenk 13 waz, verschrikkelijk!

Liss 19-01-2004 15:15

Mn eerste zoen was op mn 14e met mn vriendje van toen en dat was erg nat :p
En mn laatste zoen is al weer bijna een maand geleden..

Jadis 19-01-2004 15:29

Ik was 17 en het was in de bios. :|
De zoen op zich was ook niet spetterend. (behalve als je dat letterlijk opvat.)

Sarah 19-01-2004 15:40

Ik was 16 jaar en 2 weken, en het was met mijn ex-vriend, met wie ik toen al 13 dagen wat had, maar we durfden nog niet eerder te zoenen :D. Ja, we hadden al wel verkering, want dat hadden we afgesproken op msn :P. Ik vond het vies, maar wel leuk.

Mijn laatste zoen was eergisteravond, bij het afscheid nemen van mijn vriend.

(edit: het stukje "verekering, want dat hadden we afgesproken op msn :P" was opeens weg...)

Andijvie 19-01-2004 15:51

Eerste zoen:
*denkt*
Dat was op m'n 13de met een jongen waarmee ik op de basisschool had gezeten, maar niet in dezelfde klas. We hadden elkaar leren kennen op schoolreisje (groep 8, we hadden twee groepen 8 dus he) en het klikte tussen ons. In de zomervakantie was ik heel erg... mja, ziekig. Hij kwam heel vaak langs en heeft me zo een beetje op de been gehouden, dat was achteraf fijn, maar meestal was ik boos op hem :P
We gingen zoenen op de speeltuin :) En vervolgens meten hoe lang we het vol hielden :o De 20 seconden hebben we nooit gehaald :o

Mijn eerste echt gewilde tongzoen was met mijn huidige vriend, ik denk rond 21/22 oktober 2000. We hadden elkaar 2 keer gezien (maar váák gesproken) en hij bleef slapen. We gingen zoenen :P Echt heel lang :)

Laatste zoen:
Oef, dat was.... 10 januari, 's ochtends rond 7 uur. Mijn vriend ging toen naar Florida, en daar is hij nu nog steeds.... *snik*

Sjoerd 19-01-2004 16:16

Citaat:

GND86 schreef op 18-01-2004 @ 21:56:
Vast een oud topic, maar hij blijft leuk lijkt me...

Waar en wanneer vond jouw eerste zoen plaats? En hoe was jouw eerste ervaring met De Grote Speekseluitwisseling? :p

En om het meteen maar wat meer up to date te maken: wanneer kreeg jij je laatste zoen? Tell me all about it ;)

O ja. TS begint :o

1e zoen: Toen ik net 16 was, met een jongen die ik leuk vond en vice versa. Hij kon best goed zoenen eigenlijk :D
En het was in een discotheek :o
Leuk, met al die mensen er om heen...

Laatste zoen: Welgeteld... 2,5 uur geleden. I want more :(

Nogniet Gehad...

Sade 19-01-2004 16:24

Citaat:

zjoerd schreef op 19-01-2004 @ 17:16:
Nogniet Gehad...
En dat is ook perfectly normaal op je 11e :)

Soron 19-01-2004 17:10

Citaat:

Dr0_ol schreef op 18-01-2004 @ 22:38:
Nog nooit gezoend...

duidelijk..

duivelaartje 19-01-2004 17:41

Ik was net 13 :p Ik had hem al eens een kusje op zn mond gegeven, maar een echte tongzoen... neeh! Moest ik toen nog niet aan denken :s
Maarja, ik zag een keer in de kantine twee 5e klassers ofzo zoenen en toen dacht ik: he, dat wil ik ook wel. :p
Dus de eerst volgende keer dat ik mn vriendje zag, hup, ik pakte hem op zn bek :p Was alleen niet echt geslaagd, we hadden last van iets teveel speksel ofzo, ging niet zo lekker. :bloos:
Maar na een paar keer ging het beter!

De laatste is al weer 6 maanden geleden :( Maar die was wel veel lekkerder dan de eerste :) , ook van een andere jongen :p ;)

Amazed 19-01-2004 17:52

M'n eerste zoen was op m'n 15e. Ik vond er niet zoveel aan, hij ging supersnel! Die jongen is nog wel behoorlijk lang m'n vriend geweest en later werd het wel beter op zich. (Maar na wat meer vergelijkingsmateriaal kom ik tot de conclusie dat het véél beter kan!)

M'n laatste zoen was in de nacht van 12 augustus vorig jaar (ja dat is alweer lang geleden zeg :o ). Met m'n vakantievriendje. Op vakantie dus. En daar was niets mis mee..

fractuur 19-01-2004 17:57

Eerste: Op mn 15de, op het kerstgala bij ons op school. Ik kende hem niet, maar vond hem wel leuk. Moet eerlijk zeggen dat ie best goed kon zoenen. :o Tis trouwens nooit wat geworden.

Laatste: Vanmiddag van mn vriend, uur of 6 terug denk ik. :)

Chayra-Ley 19-01-2004 18:15

mijn eerste kus ( en tweede, en derde, en vierde, enzovoort :p ) was twee weken en drie dagen geleden
*zucht*
mijn laatste kus was ook toen
*zucht*
het was fijn
*zucht*
:)

VirginVampiress 19-01-2004 18:24

1e was uhm... ergens in april 2003, ik was toen 15 en het was NIET fijn, die gozer bakte er niks van (staat hier nog ergens een topic over geloof ik, als er geen prunning is tenminste)

laatste was ergens midden juni 2003, toen was ik nog steeds 15 en die was geweldig, ik was ook écht verliefd op die jongen toen, terwijl die eerste eigenlijk meer een "crush" was. Maar die laatste was wel geweldig ja. (y)

Jules 19-01-2004 18:39

Eerst toen ik 15 was, op een klassefeest.

Toen de jongen in kwestie (ik kende hem nog niet) naast me kwam zitten, dacht ik nog: "wat een idioot". Paar uur later toch maar gezoend (vriendin met wie ik op het feest was had ondertussen ook al iemand gevonden dus ik verveelde me eigenlijk gewoon), was best oke (ik kon ook goed zoenen zei 'ie nog :cool: ) en een jaar later kwam hij bij me in de klas. Mijn eerste indruk bleek trouwens correct.. ik vond 'm een ontzettende galbak, en dankzij hem heb ik nooit meer de behoefte gehad met iemand te zoenen die ik niet ken :D

Laatste gisteren, toen mijn vriend weer naar huis moest. Natuurlijk een perfecte kus (kriebels in mijn buik, ik hoorde bijna violen op de achtergrond/zag rondvliegende engeltjes etc)

inspirations 19-01-2004 18:45

ppfff kweet nie meer, op mun kamer ofsow? :bloos:

Mimpjuh 19-01-2004 19:01

eeuhmzz dat was op de dag dat ik 14 was geworden.. ik hield die avond een "feestje" heel geweldig... maar goed.. er was dus een jongen bij die mij leuk vond.. toen ik een paar mensen naar buiten liet liep hij 8er me aan.. en begon me toen zoenen....
echt verschrikkelijk!!!!!! ik was nat tot 8er mn oren.. :(
dus dat was een slechte ervaring.. maar k ben erboven opgekomen..
heb gister mn laatste zoen gehad...van mn vriend :p

ZerO 19-01-2004 19:02

Eerste zoen:ik was 14 jaar en vond het vies. Die jongen had daarvoor net gerookt bah. Ik zou niet eens meer weten hoe hij heet of hoe hij eruit ziet. Het was geen succes (n) maar ik voelde me wel stoer dat ik eindelijk gezoend had ;)

Laatste zoen: Gisteren toen mijn vriend naar huis ging.

~sweetgirl~ 19-01-2004 19:48

Eerste zoen: Ik was 15 en vond hem al wel een poosje leuk. Ik was echt zó verlegen en ik durfde bijna niks te zeggen. Maar ja dat maakte hem blijkbaar niks uit :p De zoen zelf was niet echt denderend...

Laatste zoen: Vanmiddag om 1 uur, van m'n vriend :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.