![]() |
De Sympathiekste BN'er
Even een keer niet je gal spuien op de meest irritante BN'er. Deze is nog niet geweest geloof ik. Zet er ook even bij waarom je hem/haar sympathiek vindt.
Ik ga voor Wendy van Dijk. Ze lijkt me heel hartelijk en lief. Geen attitude enzo. En ze is goed in wat ze doet. (y) Chris Zegers is een goede tweede. Niet alleen omdat hij er goddelijk uitziet. :o Hij lijkt me heel openminded en ik vind dat hij Yorin Travel op een leuke manier presenteert. Niet zo gemaakt zoals andere reisprogramma's. |
Ik ken ze niet persoonlijk dus kan ik ook niet goed zeggen of ze sympathiek zijn
|
Frans Bauer. :)
Ik heb de man een jaar geleden persoonlijk mogen ontmoeten, en het verbaasde me dat hij in real life zo aardig en leuk is. Hij begroet zijn fans warm en hartelijk, en is niet te beroerd voor een extra foto of handtekening :) (y) |
Citaat:
|
Volgens mij kan je met Eddy Zoë (of hoe je dat ook schrijft) wel lachen
|
Citaat:
Linda de Mol lijkt me ook heel lief. |
Eentje waarvan ik de naam niet weet. Ze speelt een rol in costa, ze is blond en heeft veel sproeten. Ze heeft als ik het niet verkeerd heb ook een rolletje gehad in Meiden van de Wit.
|
Linda de Mol? Die is hartstikke arrogant joh..
Frans Bauer! |
Bridget Maasland.
|
|
Zijn muziek vind ik vreselijk, maar Frans Bauer blijft toch een sympathieke gast. Doet alles voor zijn fans, zo zouden er meer moeten zijn. :)
|
Citaat:
|
Zijn muziek is geweldig! Ik weet zeker dat je zijn nieuwe cd (en oude ook niet...) nog nooit gehoord hebt. Nummers als 'n Ons Geluk, Ga Niet Weg en 'n Trein Naar Niemandsland, een lied over de dood, je zullen betoveren. (y)
|
Citaat:
|
Smerig? Oh, je houdt niet van zoet? :o
|
Citaat:
|
en frans is zo heerlijk gewoon gebleven, dat vind ik zo goed he!!!
(als we dat nou eens allemaal gaan herhalen, o wat gewoon is hij toch:)) |
Citaat:
Hij was een stalker van zijn fans, en wilde op een gegeven moment niet hun huis verlaten... Die fans zeiden ook heel de tijd dat Frans zo lekker gewoon was gebleven. Op het einde zon hopeloos stemmetje: En toen kwam hij ons huis binnen, en hij is gewoon gebleven! Achja, je moet van zijn muziek houden. Ik vind het meer een slijmbal. Maar ik vind 'n ons geluk, hart van chocola en nog een paar nummers ook wel grappig Geef me maar 'n ons geluk, das meer dan een pond goud Pas wel op dat je geen luchtkastelen bouwd Want het leven, duurt maar even Alles gaat zo weer voorbij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gijs Staverman (y)
En Frans Bauer + Cris Zegers ook. |
Uit principe vind ik BN'ers per definitie niet symphatiek.
|
Citaat:
|
Johan Derksen. (y)
|
Ikkuh!:p
|
BN'ers. Ken er geen één, dus dan lijkt me deze vraag nogal moeilijk te beantwoorden.
|
Citaat:
|
Tigo Gernandts. :)
|
bridget maasland
andre van duin mart smeets |
BN'ers zijn dom.
|
Je maakt mij niet wijs dat die mensen in real life hetzelfde zijn als op televisie, en aangezien ik ze alleen van televisie ken, kan ik niet weten of ze echt sympathiek zijn of niet als de camera's niet draaien.
|
Van Persie
|
Citaat:
|
1. Kenan Raven (onm)
2. Wendy van Dijk 3. Dewi |
De mensen die toen Bart boos naar ze toeging met 'waar kan ik je snachts voor wakker maken' leuk erop reageerden :)
[dat was trouwes echt keigaaf programma :D ] |
Frans Bauer is helemaal niet sympathiek. Als hij eerst naar de supermarkt om zn spullen te halen, chago en wel en komt daarna met zn cameraploeg en zn grootste glimlach boodschappen doen voor de Bauers. So I've heard, natuurlijk.:p
Wendy van Dijk, zeker! Ook door Hart in Aktie, waar ze super spontaan overkomt en die mensen ook echt helpt. Als ze er niet achter zou staan, zou ze 't programma ook niet zelf verzonnen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft iemand heel toevallig villa velderhof met marco borsato en wendy van dijk gezien? dat vond ik echt het televisie moment van 2003, zo open en eerlijk en mooi allemaal
|
Ruud Van Nistelrooy/Gijs Staverman/Chris Zegers. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Staverman ziet alles ofzo Wanneer hij filmpjes aan/afkondigd, maakt hij van die geweldige grappen, waar in het publiek werkelijk NIEMAND om kan lachen Hij heeft al 3x na zon schitterende blunder gezegd: Tsja, wij van de redactie dachten dat dit wel grappig zou zijn |
Citaat:
Oh ja, Ruud van Nistelrooy en Nigel de Jong lijken me ook sympathiek. |
http://members.lycos.nl/lookatdirect...fotoboek72.jpg
Die zijn pas aardig!! Best vaak met ze gepraat enzow.. bij de clip van she.. super aardig!! Spike soms beetje arrogant dat wel.. maar vooral tim en bas zijn superaardig!! (spike en jamie vooral tegen de domme blondjes met cup E) ;) |
Citaat:
|
Alweer?
Han Peekel natuurlijk <3 en Ome Willem. en Harmen Siezen en Philip Freriks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|