![]() |
Voor een speciaal iemand
Lange tijd ben ik al gek op een meisje en normaalgesproken maak je dan een praatje met haar, bied haar wat te drinken aan enzovoorts... maar bij haar kon ik dat niet, was té nerveus, maar wil me toch uiten... dus ja, dan maar gedichten schrijven...
ze zijn niet echt van hoog niveau, maar ik heb mn best gedaan en zou graag jullie mening over hebben :p dit is de eerste: Betoverd... Jouw ogen hebben me betoverd, Jouw lach heeft me diep geraakt, Nog nooit was mijn hart veroverd, Nooit heeft iemand me zo verliefd gemaakt Maar wat voel jij, Heb jij dat ook, Dat verliefde gevoel van mij? En droom jij net als ik, Jij met die mooie blik Ik kan je niet vergeten Dat zou ik ook niet willen Je laat me wel flink zweten, Je ogen laten me trillen Als ik je zie, Mijn hart gaat sneller kloppen, Ik kan het maar niet bekroppen, Voor mij soms reden tot verdriet Want Je loopt rond in mijn gedachten Ik voel je in mijn huid Maar hoe ik ook zal schrobben Je gaat er toch niet uit En ik krijg maar geen antwoord, En o wat word ik moe, Ga jij misschien akkoord Als ik zeg: i love you? en dan de 2e... Zij Zij verstaat de kunst van bij me horen Zij ziet heel mijn leven met me mee In mijn ogen zit ze en in mijn oren Met haar wil ik dansen aan zee Zelfs haar schaduw laat mij verblinden En als ze plotseling verdwijnt Laat mij haar dan alsjeblieft weer vinden Voordat ik met veel pijn wegkwijn Zij begint soms in m’n hart te zingen Waar het donker was heeft ze lichtjes aangedaan En door haar weet ik dan door te dringen Tot de reden van ons prachtige bestaan In haar ogen wil ik zinken, Zwemmen en verdrinken Zij is mijn licht Zij is mijn zee Zij is de enige waarvoor ik zwicht Laat mij nu nog maar van je dromen Maar ik hoop, Ooit zal het ervan komen Dat wij samen zullen zijn Want, Zij is de reden dat ik overleef Het doel van mijn leven Zij is de enige waar ik écht om geef Voor altijd en niet voor even en de laatste (en mijn favoriet moet ik zeggen) Van haar wil ik zingen! Van haar wil ik zingen! Als er woorden voor haar waren, Zou ik ze voor het lied bewaren, Maar door haar onbeschrijflijke schoonheid, Kan ik er niet aan beginnen Een gezicht dat ik nooit meer vergeet Ogen zoals je ze nog nooit hebt gezien Zo prachtig dat ik het oogcontact haast vermeed En het stemgeluid zo zuiver Haar schoonheid, het is meer dan ik verdien Haar lach laat mensen zweven Maar mij laat ze beven Haar aanzicht beneemt me mijn adem Apathisch staar ik haar aan Bedwelmd door haar blijf ik kansloos staan Ze is méér dan deze woorden zeggen Wie weet een wonder uit te leggen? Een ding voor mij is zeker en klaar Een wonder als jij Zo onbereikbaar Voor mij :) :s |
Geef ze haar, voor je erover gaat twijfelen.
En ik vind je 'Want' leuk. |
ze aan haar geven... tja dat weet ik nog niet...
|
geef
|
Je moet ze inderdaad geven voor je erover gaat twijfelen.
En of je nou een goeie dichter bent of niet; het is iets persoonlijks en ik denk dat dat de beste manier is om haar speciaal te laten voelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |