![]() |
Wat heb je van het weekend gedaan?
Even een oud topic een andere draai gegeven: Beschrijf je afgelopen weekend (of stap-avond, of dat nou doordeweeks of in het weekend is maakt niet uit). Was het gezellig? Waarom (niet)? Met wie was je? Wat voor muziek? Etc. etc. Verzin maar wat! (y)
Ik was donderdag uit in Natal, Brazilië, samen met mijn collega's. Een geslaagde avond, alhoewel het in het begin niet leuk was. Een krampachtige hetero-tent, waar alleen vrouwen komen die op mannen met geld kicken is niet mijn ding. Maar uiteindelijk is het toch nog gezellig geworden. Na de nodige caipirinhas. De muziek was alleen dramatisch. Allemaal lokale Braziliaanse top 40-nummers. Onverstaanbaar en oerstom :eek: En dan gingen die Brazilianen ook nog eens met zijn allen belachelijke dansjes doen. Van die Macarena-dansjes... (n) Zaterdag weer terug in Nederland. Naar de Winkel van Sinkel geweest in Utrecht met bertbart van het forum. Lang geleden (zo'n maand of 6). Veel oude bekenden tegengekomen en vette DJ's (Cleon Macnack, Erick E en Victor Coral :cool: ). Was als vanouds, superavond. En natuurlijk nog even ge-aftered. (y) |
Ik was ook in utrecht.
Maar dan in Tivoli. (y) |
ik was in waterfront, rotterdam, waar iemand die ik ken een date had met iemand die had gezegd 24 te zijn maar dat niet was.. erg vermakelijk. (y)
|
De Wurft, Noordwijk. Was wel lollig, eindelijk een paar mensen gesproken die ik al heel lang wilde spreken, als was t dna maar voor 5 minuten.
|
op de vakantiebeurs gewerkt [=
sommige retards die daar rondlopen zien dat als uitgaan ;p |
Ik was in Groningen, eerst met een groep vriendinnetjes en ik bleef alleen achter met een kerel, rrr :o. Erg gezellig, ik lag om 7 uur in m'n nest (y).
|
Ben vrijdag lekker wezen eten in de Ekko in Utrecht (met mijn vriend)
en daarna naar de Boothill (stamkroeg) geweest (zoals bijna elke vrijdag) en daarna was er Cyberia in de Ekko :o (cybergothicdansfeestje) |
vrijdag: rentukka, jyväskylä --> fantastische band met bluesaccoorden, ondefinieerbare stijl en geil surfgitaartje
zaterdag: emma, tampere --> baggere kuttop40 afgewisseld met finse kuttop40 en alle slechte nummers die in de 80s gemaakt zijn edit: daar was ik dus niet vrijwillig :rolleyes: |
donderdag repeteren met de band
vrijdag reunie van mijn middelbare school zaterdag met o.a. Rogue naar waterfront |
Vrijdag was ik bij een vriend geweest. Een potje geschaakt en een beetje kansloos voor de tv gehangen met een biertje, was wel weer eens gezellig.
Zaterdag met mn vriendin wezen winkelen en bij een vriend van haar gegeten in West, daarna naar de melkweg geweest. Was niet zo heel interessant, maar wel grappig om weer eens een beetje te dansen enzo :) Zondagavond/nacht zitten computeren met 2 vrienden. Tot een uurtje of 5 Zelda op de gamecube zitten spelen. (y) :D |
Ik ben vrijdag naar Arie en Sylvester geweest in de schouwburg... errug gelachen. daarna met mn zus de kroeg in gegaan..
Zaterdag Bij mn zus gegeten, en erna naar hetf ilmhuis geweest en een of andere indrukwekkende spaanse film gekeken. Was ook wel gezellig. T was niet echt een heftig weekend ofzo.. |
vrijdag niks bijzonders gedaan jah gewerkt maar savonds niks eigenlijk!
zaterdag was de re-opening in zino (tilburg) en daar zijn we om h2 ofzo heengegaan...tot 4u ofzo en zondag vooral geslapen :) |
vrijdag: naar café geweest en asociaal dronken geworden van o.a. tequila
zaterdag: naar een paar punkbands geweest in de Onderbroek en weer asociaal dronken geworden. Daarna was ik zo moe dat ik naar huis ging en rond half 1 op bed lag (n) |
Vrijdag: naar de bios geweest met 1 vriend (LOTR 2, voor de tweede keer :D ) tot twaalf uur, snel naar huis gefietst, de auto gepakt, naar Valkenburg geracet waar de rest van mijn vrienden zaten (Caddilac en Nurgus), ff tot drie uur wezen stappen, niet te laat gemaakt in verband met leren voor tentamens, half 4 thuis.
Zaterdag: 10 uur naar Maastricht gefietst, in La Cloche afgesproken met een vriend, meteen om half 11 naar de Celebration, 1 uur daar weg, toen een andere vriend gebeld, naar de Coopers Bar (daar zat-ie), in Coopers Bar kwamen nog meer vrienden binnen, om 3 uur ging-ie dicht en gingen we met een groep van 7 man verder, terug naar de Celebration, om 4 uur naar de Feest Fabrik, kwart voor 5 weer terug naar de Cel omdat een vriend zijn jas daar ging ophalen, 5 uur ff buiten gestaan en met een vriend naar huis gegaan. Pas 6 uur thuis omdat hij een lekke band had en dus niet hard kon fietsen (die gek gaat daar gewoon mee fietsen :D ) en omdat we nog iemand tegen kwamen. En de dag erna gewoon weer de halve middag studeren voor mijn tentamens, phoe phoe, het was een druk weekend. Komend weekend: Vrijdag: denk niet dat ik ga stappen, hangt er van af of vrienden gaan. Zaterdag: waarschijnlijk naar de Versuz in Belgie :cool: |
Ik was in Harderwijk waar ik altijd heen ga en omdat ze gaan verbouwen was alles €1,- :cool:
|
Vrijdag gepoold in The Doors in Amsterdam tot een uur of 12, lag half 2 in bed.
Zaterdag weer gepoold in The Doors en daarna door naar Korsakoff tot 4 uur. Thuis bij een vriendin nog tot 6 uur zitten kletsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |