![]() |
Vakantiej..
ZUcht.. hebben we eindelijk een camping, alles geregeld.. is er een van ons nog geen 16 dan :S.. we hadden al gebeld naar de camping maar je moet per se 16 zijn, anders wordt je niet toegelaten.. Heeft iemand een idee zodat we toch met zn 4en op vakantie kunnen, naar die camping.. Bv voor een extra polsbandje zorgen zodat niemand wat merkt, en gwn met zn 3en boeken ofzo..??
|
Je zou diegene gewoon kunnen meenemen als bezoeker van die camping, maar er zal vast wel controle zijn. Als je dan gepakt wordt, ben je best wel de l*l.
|
Idd.. of diegene ander boeken meti emand anders zn id?
|
ja dr is controle, je moet zown polsbandje om daar.. Maar als gwn 1 van de 3 zegt dat ie zn bandje kwijt is, een nieuwe gaat halen, en bij die ander om doet zou het op zicht niet zown heel probleem moeten zijn of wel..?
|
kies gewoon een andere camping?
zoniet, dan kun je van alles proberen, maar zoals stefjuh zegt... |
argh.
|
:s, ergens anders heen gaan... zoals JaJ al zei...
|
ga dan ergens anders heen
|
Gewoon thuislaten :D
|
Opzich zou je ergens anders naar toe kunnen gaan. Maar zo te horen ga je ergens naar een jeugdcamping aan t strand, en daar moet je altijd minimaal 16 voor zijn. Als dat al niet bij alle jeugdcampings is. Dan heb je gewoon een probleem, dan kan die gene niet mee. Maar zou verder kijken of het ergens wel kan. Want met die polsbandjes met verliezen smoesje enzo gaat je denk ik niet lukken, ze zijn meestal best wel streng.
|
Dan kun je daar niet naartoe.
|
Als ik jou was zou ik gewoon ergens anders heen gaan, want als ze zoiets ontdekken ben je inderdaad de lul..
|
Misschien is de camping daarnaast wel voor mensen onder de 16. Anders mag ze misschien mee met begeleiding :S (vrienden van boven de 18 scoren) anders zou ik het niet weten.
|
Gewoon thuis laten.
|
jaartje wachten of diegene thuislaten
|
ID vervalsen :rolleyes:
je kan meestal zo'n bandje neit eerst afdoen en dan bij iemand anders omdoen |
Citaat:
eehm 1 andere camping 2 jouw idee van dat polsbandje 3 inschrijven met ander ID 4 eigenaar chanteren (melkpoeder reclame van hertog) |
Er zijn weinig campings die mensen toelaten onder de 18 geloof ik. Dat komt waarschijnlijk omdat zulke jonge mensen vaak voor overlast zorgen enzo, het is tenslotte vakantie:D Maar ik zou het niet doen, want als ze erachter komen, dan moet je straks met zn allen van de camping af. Ik zou gewoon een andere camping zoeken die wel mensen toelaat onder de 18. Succes!
|
Er zijn genoeg campings die wel mensen toelaten onder de 16 :) Ik zou gewoon even verder kijken.
|
bij ons was dat dus ook wel een probleem, maar als er 1 ouder is dan 18, mag het dan wel?
|
ik vrees dat dat niet gaat lukken, als ze er achter komen ben je de L*L en meestal mag het ook niet als er iemand van 18 bij is. Behalve op gewone parken, maar ik denk dat je naar jongerencamping wilt.
|
Citaat:
|
Ook goed... maar dan blijft het hetzelfde met die campings...
|
Citaat:
samantha ?? (owhz ik zal anoniem blijven sry maartje :P) exxtra polsbandje zorgen :rolleyes: :D |
Citaat:
Nein.. sam gaat niet mee.. ja hoe zien die polsbandjes er uit..? kun je die 'zomaar kwijtraken ' of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
gwn dumpen :P(hier krijg ik ruzie mee :D) |
Naar een andere camping gaan...
|
Nee die polsbandjes kan je absoluut niet ´zomaar verliezen´. Zijn van plastic en ik kreeg hem nooit open. Heb hm door moeten knippen.
|
boek voor 3 mensen en 1 hond :D
|
Gewoon naar een andere camping gaan.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |