![]() |
nieuw liedje van de offspring
hit that heet ie! iemand al gehoord?
leuke clip leuk nummer!! is hier al een topic over of nog niet..... |
ik vind het maar kut!
elektro zooooi |
electroo ohh h? en nee ik ken het liedje niet.
|
nee lieverd, drumcomputers en shit!
ik maak nu op school wel hippe poorleno achtige video clips ;) arjan de vj |
het is aardig om te janken dat nr
|
Hoe heet dat nieuwe nummer van The Offsping eigenlijk?
|
Citaat:
|
Niet chatten ;)
Ik vind het wel een leuk nummer, niet bepaald goed en na een paar keer wordt het irritant, maar wel gewoon ff leuk. Waarschijnlijk wordt het weer zo grijs gedraaid dat ik hem binnenkort weer kotsbeu ben. De clip vind ik wel leuk gemaakt, erg leuk zelfs. |
offspring met electro beats humm?
|
*wiebelt droog mee met de combi offspring verdwaalde toeter en mario melodietje*
hij begint leuk te worde:):) |
sja ik weet niet, als ik luister naar het oude werk van offspring is dit niet echt... maar het klinkt ook wel weer grappig.. over 2maandjes maar ff kijken hoe ze het live brengen
|
Ik vind er niks aan :S
|
inderdaad, baggernummer
|
Ik ken het niet eens maar als het aankomt op Offspring kan ik naar aanleiding van alle poep die ze sinds ixnai hebben gemaakt nu al zeggen dat ik het kut ga vinden
Of ze moeten me echt weten te verrassen, wat ik totaal niet verwacht |
Wel leuk...
Vind de clip alleen nerges op slaan :s (wel leuk gemaakt trouwes) |
Citaat:
[/offspring] |
vreselijk met al die bliepjes
afschuwelijke clip ook ba |
Niet erg speciaal....clip ook niet eigelijk..
|
Ik heb de clip nog niet gezien, maar deze cd is beter dan de vorige, maar nog altijd prut vergelijken met de andere 5 (n)
|
niet aan mij besteed
|
Vrij matig.
Clip is gewoon slecht. |
muziek + clip = (n)
|
hoe vet is het nummer SMASH!
|
t valt me nog wel mee, best een leuk liedje....iig leuker dan dat original prankster of hoe heette die vorige...
|
Clip Is Best Wel Okee Maar Waar Het Op Moet Slaan.. :s
|
Blackball is het enige leuke liedje van hen. Vind de clips (soms) wel grappig.
|
ben na ixnay afgehaakt.. of eigenlijk toen die onzin op TMF enzo kwam.. ze hebben me daarna niet meer weten te bekeren.. dit nummer is idd ook weinig spring-materiaal :/
|
Hij kan d'r mee door.........wel redelijk....
|
slecht...
|
Ehm, Offspring is sinds Self Esteem al 'groot', als in populair, veel uitgezonden op TMF/MTV ..zijn alleen een tijdje weggeweest na Ixnay..All I Want van dat album is ook een hitje geweest...
Maargoed, ik heb t/m ixnay origineel, americana ook nog wel ergens liggeen maar sindsdien ook eigenlijk al m'n interesse in The Offspring verloren. Het nieuwe nummer vind ik echt bagger, vreselijk die beltoontjes tussendoor :s |
toch absurd omdat dat nummer echt gewoon zo kut is terwijl de rest van de cd in mijn mening best leuk is.
|
Citaat:
dan vind je franco-un-american van NOFX zeker ook leuk!? |
Franco-un-americain is wel grappig vind ik... Coole lyrics en wel vette text..
Muzikaal stelt het inderdaad niet heel veel voor |
Citaat:
en ik kan me mateloos irriteren aan de computergeluidjes, en het slome ritme niet te vergeten |
godver ik klikte op quote ipv edit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yep, hit that is wel leuk =p
|
redelijk
|
franco un-american keihard meebleren :D
weinig goeie muziek, though.. hun laatste album vind ik sowieso neit zo goed :/ |
wat een stront nummer is dat. tatutatatoeoeoetiee damn... wat een klotedeuntje zit er in dat nummer. getver.
|
kheb um nog niej gehoord
|
ik vinnem wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
je gaat het toch wel vertellen aan ons zodra je het geoord hebt hè!? |
Citaat:
|
Citaat: