![]() |
sick of it all in de melkweg
Op 2 februarie.
Wie gaat daarheen? Ik, en ik heb er zin in ook. Ik heb ze op groezrock gezien en t was een van de beste en meest energieke optredens ooit. |
02/02/2004 Amsterdam, Netherlands Max with Most Precious Blood, Bleeding Through
02/03/2004 Eindhoven, Netherlands Effenaar with Most Precious Blood, Bleeding Through 02/10/2004 Antwerp, Belgium Hofterloo with Most Precious Blood, Bleeding Through ver weg! |
ik twijfel...
vette liveband, dat wel! |
redelijk dure kaarten toch wel??
|
15 pleuro???
maar wel 1 van de beste livebands ooit! (en een zaal vol alto's op een hc show, maar ach) |
bleeding through sxe-gothic-metallers ..zijn wel geinig
sick of it all rockt nog steeds ja... maar of ik ervoor naar adam ga |
Citaat:
ik ben present... bleeding trough vind ik op mp3 trouwens echt kut metal achtige poep, most precious blood daarintegen vond ik erg vet... ben zeer benieuwd :) |
Da's op een maandag?
Nee dan zal ik er niet zijn helaas. |
Citaat:
|
ik pak dat showtje in ehv, vandaag denk ik ff kaartjes halen!
|
ohhwaj
|
Heb ze nu twee keer gezien en ze zijn erg vet live, heb helaas het geld er niet voor over want er komen andere showtjes die me meer boeien.
|
Bleeding Through is wel een vette band. hoop dat ze een keer met fatsoenlijke bands op tournee gaan (y)
|
Citaat:
haha |
most precious blood & bleeding trough gaan er ook wel in.. maar nog twijfelend..
|
misshcien in effenaar
|
Nah ik twijfel nog tussen de eindhoven of de amsterdam show, ik denk wel dat ik naar een van beide ga.. Maandag komt me beter uit dan dinsdag vermoed ik maar eindhoven is wel stukker dichterbij dus het zal wel eindhoven worden..
|
nèh
|
Citaat:
(bleeding through is lomp niet geinig) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom moeten die amerikanen het altijd anders doen |
Ik wil naar Eindhoven denk ik.
|
Duidelijk dat ik hier niet bij ben.
|
neh.
|
zijn de core kids hier niet groot geworden met deze band?
|
Nee hahahaha. Gelukkig niet. Hoewel ik t niet slecht vind, heeft de band me nooit iets gedaan. Live is t overigens best amusant.
|
hoe fucking graag had ik van de zomer in de lintfabriek gestaan bij soia. Kleine zaal, oude nummers...
:( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |