![]() |
Blink 182
Weet iemand hoe het nieuwe album van Blink 182 heet en hoe lang de nummers duren?
|
|
|
de nummers duren allemaal rond de 2 seconden
|
jep, om en nabij de 2 seconden, incl fade in en out.
|
het heeft geen titel
enhanced cd live bonus track ik vind em cool |
ik niet echt
heb m al vaak geluisterd maar ik begin m maar niet leuk te vinden alleen feeling this en (vooral) I miss you vink echt leuke nummers |
01. Feeling This [02:52]
02. Obvious [02:43] 03. I Miss You [03:47] 04. Violence [05:20] 05. Stockholm Syndrome [02:41] 06. Down [03:04] 07. The Fallen Interlude [02:12] 08. Go [01:53] 09. Asthenia [04:20] 10. Always [04:12] 11. Easy Target [02:20] 12. All Of This [04:40] 13. Here's Your Letter [02:54] 14. I'm Lost Without You [06:21] 15. Anthem Part Two (Live in Chicago) [03:44] En et album heet Blink182.. Service... (y) Maar leer eens zoeken.. |
een aantal nummers vind ik koel (feeling this, go) maar veel ook nogal niet boeiend
|
feeling this is leuk
|
IK BEN vet benieuwd .. maar zal zeker wel goed zijn :D
|
verwacht dat maar niet
is heel anders dan vorige albums |
Citaat:
hij zegt toch ook niet: ik hoop dat het als vorige albums is. als je dat blijft verwachten van een band ben je zielig. |
dat bedoelde ik ook niet
maar ik had t idee dat diegenen benieuwd was omdat de vorige albums ook zo goed waren ah fuck it ik heb vast toch ongelijk en wat is er mis met de hele tijd hetzelfde te verwachten trouwes ik vind ouwe blink dingen leuk totaan hun voorlaatste album en het leek allemaal op elkaar ik had liever weer gewoon zo'n album gezien ga ik nu naar de hel? |
Citaat:
|
ja feeling this vind ik ook vet, alleen dat praat/shreeuw-coupletten gedoe vink lelijk
het refrein is gewoon weer blink op zn bset |
Ik heb die nieuwe clip deels gezien maar vond het echt een vaag rot nummer, al die pratende mensen. Nee doet me echt helemaal niks. (n)
|
ik vind het nieuwe liedje leuk.
|
Citaat:
|
bij feeling this word in t nummer zelf elk couplet gepraat
|
vinnem best tegenvallen, paar leuke nummers maar da is het dan ook wel........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat nieuwe nummer vind ik zo stom. (naja iig dat nummer wat je nu vaak ziet op mtv enzo)
mja ik vind Blink zowieso niet zo geweldig. ok, dit was weer mijn nutteloze bijdrage voor vandaag :p |
athenia en voilence zijn super cool :cool:
|
Take Off Your Pants And Jacket en Enema Of The State zijn de beste (y) albums van Blink 182 (vind ik)
|
dude ranch vink wel t beste denk ik
|
buddha is vet
|
hmm blink... wie zijn dat :D
kvin alle nummers wel iets speciaals hebben, je kunt duidelijk merken dat ze er lang mee bezig zijn geweest, en het album niet afgeraffelt hebben. als ik toch moest kiezen vind ik de beste nummers Asthenia, Stockholm Syndrom, Violence en Down. |
Citaat:
Wat stom da t album gewoon 'Blink 182' heet.. :| |
altijd beter dan 2 self-titled albums maken (hoor ik daar iemand rancid roepen?)
|
om heel nerdy te zijn: het album heet geen blink 182, het is titelloos.....is wat anders....
|
Citaat:
;) |
nerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die intro met die mevrouw die een half uur blijft zeuren begint irritant te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor het liedje stockholm syndroom. Hij komt niet voorbij als je de CD op shuffle zet. Hij zit zeg maar in de min seconden voordat het liedje begint op de een of andere manier.
|
oh...
volgens mij skip ik dat nummer altijd helemaal. ik vind het wel een goed album op zich, maar er zitten wel wat zeikdingen op, zoals die gaye interlude. gatver. |
zeventig cd's in een geheel.
altijd zonder vleugels en altijd met een nummertje de cd is aardig. |
ik vond het vet toen ik 14 was
en eigenlijk nu nog steeds :D |
Citaat:
|
nee dat komt alleen door dat sampletje die ik ook N2gether zat denk ik
verder is t gewoon een gaar loungenummer (en ik vind lounge normaal chill) |
ik heb die cd zelfs aangeschaft!!!
ik vind m geweldig. alleen punkrock :confused: gelukkig niet zeg! ;) (nee wist ik van te voren al) en dat lounge stukje deed me denken aan eminem |
en dan die tourdates:
2/6/2004 London, GB UK / Wembley Arena with The Nervous Return and Motion City Soundtrack 2/7/2004 Manchester, GB UK / Men Arena with The Nervous Return and Motion City Soundtrack 2/8/2004 Glasgow, GB UK / Breahead Arena with The Nervous Return and Motion City Soundtrack 2/10/2004 Nottingham, GB UK / Nottingham Arena with The Nervous Return and Motion City Soundtrack 2/11/2004 London, GB UK / Hammersmith Apollo with The Nervous Return and Motion City Soundtrack 2/13/2004 Munich, GE Germany / Olympiahalle with The Nervous Return 2/14/2004 Zurich, SU Switzerland / Hallenstadion with The Nervous Return 2/17/2004 Dusseldorf, GE Germany / P. Halle 2/18/2004 Paris, FR France / Zenith ============================= ik zou bijna nog naar dusseldorf treinen :( |
érg vette cd!
niet te vergelijken met 'de oude blink' inderdaad, maar dat stoort me totaal niet, I like it :) |
ik vind m wel cool. yeah.. give it to me travis !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |