![]() |
RetroGames NES & SNES
hey mensen,
ik vroeg me af hoeveel mensen eigenlijk nog retrogames spelen?? ik zelf wel heel vaak. Ben echt grote fan van games als mario brothers 1, 2 en 3 op de NES! Echt super! en vind ook de mario en donkey kong games op de super nintendo echt geweldig! Zijn er ook nog mensen die echte retro shit spelen voor Commodore en oude Atari enzow?? zou wel super zijn! Als je interesse hebt, mag je wel contact met me opnemen via webmaster@retrogames.nl of via http://www.retrogames.nl, want ik heb nog steeds mensen nodig die reviews willen schrijven! |
Ik speel vrij vaak retrogames, maar het lijkt mij overbodig om reviews daarover te schrijven. Ze zijn tenslotte al gereviewed.
|
Speel het ook nog dagelijk.. ben trotse bezitter van alle Mario Karts compleet :) Verder zijn Starwing en Donkey Kong Country een dagelijks bezigheid :)
|
sonic 1,2 en 3
de mario's op de SNES enneh Hyper Dimension en donkey kong ook op de SNES dat was t wel |
Chrono trigger!
|
mario
duck hunt the legend of zelda ik wil graag nog double dragon hebben op de nes.. maar die kan ik niet vinden :( |
tuurlijk, vooral de mario- en sonicgames. :)
|
ik speel heel vaak op mijn snes (laatst gekocht) en ga om ombekende redenen een tweede halen :D
|
Yep, ik ook. Zo af en toe nog us lekker retro game op de SNES, met name dan Super Mario 2, Street racer, World Cup Striker en.....oh jah, lekker knalle met de bazooka op het beeld, jah, de voor loper van het lightgun.
gr. Funer |
Wie kan mij helpen bij super mario world 1 op de snes,
Heb jij op het laatst bij bouwser zoon achter deur maar ik weet niet hoe je die moet uit spelen, wie kan mij helpen, Greetz carl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik speel nog regelmatig SNES-games. En alles wat daarna kwam, natuurlijk.
|
Mijn snes heeft het recentelijk opgegeven geloof ik :(.
|
Och ik speel nog vele spellen via verschillende console emulators, maar ja het geeft helaas nog niet écht het retrogevoel.
|
Citaat:
Het doet trouwens ook pijn aan je ogen om gameboy spellen op een 19" scherm te spelen. Is duidelijk niet zo bedoeld. LUH-3417 |
Captain bucky o´hare op de Nes. Echt te machtig.
|
Ik heb zelf nog twee Nessen en een SNES met een shitload aan games. Vaak ga ik liever daarachter zitten i.p.v achter een next-gen ding.
Favoriet zijn goede beat em ups, de MK serie, Killer Instict (beste beatm em up op de snes imho) Ook Castevania, Mario en een rits aan andere platform/adventure games blijven hot. Kirby´s Adventure blijft een van de beste en meest innovatieve games op de NES, evenals de soundtrack ervan. Buiten Nintendo om trek ik Sega ook erg goed. Ik speel veel sidescrolling beat em ups (Streets of Rage, Two Crude Dudes). Onlangs nog een Master System 2 aangeschaft, vrij kiddy games, maar wel lekker oldschool. |
ik heb 2 mariogames en pacman op mn gba classic nes, ben ik nou ook retro?
|
Nee, jij bent een irritante alto.
|
Ik heb Zelda II op de GBA classic NES, ben ik nu ook een irritante alto? ;)
|
Ik heb 2020 SNES-roms op m'n Xbox staan. Ben ik nu een smerige alto?
|
Donkey kong 1, 2, 3 gewoon super sterke games.
|
Wil ooit nog eens een snes scoren met Killer Instinct, Mario Kart, Donkey Kong en eigenlijk ook nog International Supsterstar Soccer Deluxe. En evt mario world/all stars. Gaaf spul blijft het.
|
Op dit moment niks meer, maar ik kan zo weer een periode krijgen dat ik zelda,mario,megaman,chronotrigger,streetfighter II sportspelletjes weer ga spelen. :)
|
Ik ben echt een verschrikkelijk nerd wat dat betreft :p Ik kan maar geen genoeg krijgen van oude games (Philips Videopac G7000, :cool: atari 2600, nes snes, sega megadrive/saturn etc) Dat terwijl nieuwe games me niet zoveel zeggen eigenlijk.
Ook spelletjes op de MSX vind ik geweldig :p |
Inderdaad, de pixels moeten zichtbaar zijn. :cool:
|
Nee.
|
Lufia (de verschillende versies), Zelda, Megaman, Acrana, Super ghost 'n ghouls, etc etc.
Heerlijk om een avond zo te vullen. |
IK bash nog steeds iedereen naar de filestijnen met Street Fighter op de SNES :evil:
|
Commodore 64, iedere week wel een avondje samen met iemand (y) En dan echt vanalles...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |