![]() |
heeft iemand....
een idee voor een muur schildering?!
onze studeerkamer die word dus soon vernieuwd en moet een nieuwe behangetje enzoow hebben.. nu mag ik ook van me ouders een muurschildering maken.. maar dan moe tik wel een idee hebben.. en dat ontbreekt tot nu toe dus nog.. het moet niet TE kleurig zijn enz. dus niet dat als je binnekomt je half dood gaat van de kleuren ofzo.. maar er mag natuurlijk best kleur in zitten.. het mis een lange muur van zown 4 meter.. de kamer is verder beetje licht bruin/wit van kleur met blauwe gordijnen.. kan iemand helpeee.?! :D |
mja dat kan van een landschap tot een mondriaan rip off
wees wat concreter is wat je zoekt.. |
Mooi uitzicht ofzo? Of nep schilderij(en)...ik weet niet hoe cliché je het wil maken?
|
uhmmzz.. oke..
nou aangezien ik niet superrrr goed ben in het tekenen van dieren/mensen.. vind ik het leuker om bijv. een landschap te doen.. of iets abstracts ofzo.. het moet wel iets warms hebben... kzat zelf te denken van zoiets als een landschap.. en dan bijv. de rand eromheen een soort lijst te schilderen |
Of een zonsondergang..
Lekker warm.. ( misschien beetje cliche.. hoewel.. het is wel muurschildering ) |
Ik zou de muur pas gaan beschilderen als je een echt goed idee hebt......
|
Allerlei studeerdingen die door elkaar zweven (een PC, boeken etc.) Met op de achtergrond een kast ofzo......Das niet zo kleurig dat kan je heel sober houden
|
Hmmm... misschien een impressie van een eenzame donkergekleurde boom, niet met al te veel bladeren, misschien zelfs alleen de takken, met daarachter een hemelsblauwe lucht en wat bruinig/gelig gras.... eventueel wat rode accentje
:) Ik mis eigenlijk wel het studeerelement, maar tis maar een idee |
Ik dacht eerst aan een groot op-art achtig iets. Lekker simpel. Maar de kamer is bruin-wit-blauw dus dat de muur zou ik ook bruin-wit doen dan.
|
Citaat:
Was mijn idee dus nog niet zo slecht... Hoedanook, misschien ist leuk als je een schilderij naschilderd (*bergt zich voor kritiek*). Ga je een beetje rondkijken op internet, als je niet wilt naschilderen, kan je daar alsnog ideeën op doen... |
Verfbommetjes gooien lijkt me persoonlijk nog altijd erg leuk om te doen :)
Ik weet echter niet of het een stimulerend rrustig effect geeft. En aan je avater te zien zou ik als je wilt nachilderen Keith Haring nemen. |
Schilder een spiegelbeeld van de nieuw ingerichte studeerkamer. De muur fungeert dan als spiegellijn.
Of iig iets van een uitzicht op iets. Moet je uiteraard wel goed in perspectief kunnen schilderen. |
Citaat:
haha ik kon vanacht nie echt slapen.. dus kheb een schetsje gemaakt van een eventueel ide.. komt vanmiddag wel, eerst naar school.. |
graffiti? Een draak!! :) [ DRaak heb ik! ] Uuuh..Tsja..hangt er vanaf wat jij leuk vind he..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |