![]() |
Doe je ogen 2 minuten dicht en post daarna waaraan je dacht in dit topic
:)
|
Sex.
|
Aan de kleur rood.
|
huiswerk
|
"Waarom doe ik dit?"
|
mijn gedachte gingen automatisch naar een bepaalde jongen.. maar ik dacht ook 'zijn die twee minuten al om?' en 'jeetje dit is wel een leuk liedje' (sympathy for the devil remix)
maar vooral de jongen |
Principes.
|
aan dta ik mijn ogen maar weer een open moest doen!
|
2 minuten is erg lang, ik heb m'n ogen 2 seconden dichtgehouden.
M'n gedachten gingen trouwens naar een zekere jongen. |
"dit is vaag"
|
Dat ik stiekem het huis niet uit wil.
|
Waar mijn gedachten altijd naartoe gaan,...
Bastiaan..! Jeeh! dat Rijmt!! *doe haar ogen weer dicht* Waar maan gedachten altijd naartoe gaan... Naar Bastiaan... Al vanaf dat ik hem op het schoolplein zag staan... Denk ik eraan... :D *is melig* |
Twee minuten is mij te lang. :o
|
Kruisingg tussen mijn vriend, de herkansingen van morgen en de schoolkrant redactie.
:| :s |
Ik ben moe...
(Het voelde wel lekker eigenlijk mn ogen dicht:P Maar vroeg naar bed vanavond) |
ik wil slapen en niet leren
|
De dactylische hexameter :|
|
Citaat:
|
Kreeg liedjes niet uit m'n hoofd. En aan iemand
|
aan iemand (???)
en "wat is dit voor mooie muziek" |
blauw-grijze ogen *zucht*
|
Wim.. Wim.. enne.. Wim..
Wat is Mad World toch een mooi liedje.. Waarom belt Wim nu niet? Verdomme.. iemand die online komt, verpest mijn gedachtes.. Ik ben moe, ik wil slapen en geen huiswerk maken :) |
Aan die blonde krullenbol :o
|
Ewout.
|
mmm ik ben wel erg moe
me stage is egt wel leuk mike... |
Aan me Ex die zo koppig is :s
|
Dat ik waarschijnlijk dan in slaap zou vallen :o
|
Aan mn geschiedenisverslag :s
|
hmmz doe ik dit nou echt ??
hmmz toch wel leuk topic......... *zucht * meisje :) (ik hou het graag anoniem:)) sex :D :bloos: meisje :) zal ik mijn ogen open doen?? benk weer :D |
Aan de toets Elektronische basisschakelingen van morgen :( :s
|
|
Aan een bepaalde jongen waarmee ik aan het msnen ben :o
|
Ik heb geen zin om mijn huiswerk te maken...
|
Ik zat te denken aan wat ik hierop zou antwoorden.
|
"Now that we’re through
the hell with you" |
zon, zee, strand
*zucht* ik haaaaaaat dit weer :mad: |
Citaat:
|
O tempora, O mores! Quid est, quod sic est, ut viri fortissimi etiam non iam valere videantur?
|
Citaat:
|
Ik kan neit zien hoelang ik mn ogen al dicht heb als ik ze dicht heb he..
Maargoed ik bedacht aan dat blind typen toch wel moeilijk was hehe. En dat ik zin heb in de zomer, en dat het niet meer zulk kutweer moet zijn. En dat mensen eigenlijk toch wel heel oppervlakkig zijn. |
bepaald persoon :o
|
mad world, mad world
wel goed, niet goed? moeilijk wil niet. wil wel tegenstrijdig net als alles zucht weet t niet. nog zo'n mooi liedje---> starry starry light |
Ik keek uit naar de volgende Voetbal Insite, dat Johan weer op tv komt en dat hij met de grootste onthulling tot nu toe komt in 2004! :cool: (y)
|
"JesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJesseJess eJesse"
en: "zouden ze al om zijn" |
wissie :bloos:
|
"Rot maar op met je 2 minuten, 10 seconden is genoeg." :o
|
Citaat:
|
een bepaalde jongen, en toen aan of de 2 minuten al om waren, daarna dacht ik van waarom doe ik dit eigenlijk :| en toen van jah jammer als die 2 minuten nog niej om zijn, om toenmaar weer aan die jongen te denken en, vervolgens mijn ogen weer open te doen met het besef dat ik eigenlijk pas een kleine minuut mijn ogen dicht had gehad... :o
|
Dacht eerst aan een bepaald persoon (:))
Toen aan mijn rapport/school/mijn ouders en de moeilijkheden die die combinatie geeft. :( En toen weer aan die persoon (y) |
dat gaat jullie niks aan :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |