![]() |
wat eet jij als je ziek bent?
Ik ben ziek vandaag en eet al de hele dag beschuitjesmet kaas & thee met honing. Dit is ongeveer mijn standaard eten als ik ziek ben.
Nou vroeg ik me af wat wat jullie meestal eten als jullie ziek zijn of, want dat kan natuurlijk ook, hebben jullie geen 'standaard' eten als je ziek bent? |
Jup, ook ziek vandaag.. ik zit aan de geroosterde (bruine) boterhammen met kaas (omdat er geen beschuit is ;) ) en water.
|
Als ik ziek ben ben ik meestal egt ziek en eet ik nie zo veel. Anders eet ik soep ofzo, en ook beschuit :o saaj he
beterschap trouwes |
Citaat:
|
boullion(y)
en wel eens yoghurt met eeen beetje suiker |
Niet anders dan dat ik normaal eet, doch soms in mindere mate.
|
Beschuit, soep, thee... eigenlijk niet zo heel veel :o
|
geroosterd brood...
en ik drink appelsap |
sapjes, soepjes, beschuitjes...
|
Citaat:
|
beschuitje met wat jam of geraspte appel (als er iemand in de buurt is die lief is :P ).
en daarbij lauwe thee met honing en sinaasappelsap (maar dat alleen wanneer ik niet erg misselijk ben). |
Als ik heel erg ziek ben eet ik niks en daarna beschuitje of een witte boterham met niks.
|
Als ik ziek ben eet ik eigenlijk helemaal niets, als ik wel iets eet, dan neem ik meestal een mok soep.
|
Als ik ziek ben eet ik meestal beschuitjes met suiker en appelmoes. Ik drink dan voornamelijk thee, water en soms ook appelsap.
|
Warme appel met kaneel :o Oewww
|
Helemaal niets, want als ik zien ben dan ben ik ook écht ziek.
|
Ik ben nooit ziek.. (kan me de laatste keer iig niet meer herinneren, dus dat zegt genoeg) Maar ik denk soep oid
|
Meestal is het dan soep, beschuitjes/geroosterd brood.
En dan als drinken jus d'orange of appelsap. |
Standaard eten en drinken als ik ziek ben: Toastjes en appelsap
|
Citaat:
|
Niet bar veel...drink alleen veel thee dan.
|
ik drink alleen veel liters thee en alles van coolbest
|
Ligt er nog al aan waar ik last van heb of wat voor ziekte ik heb. Als ik echt heel ziek ben, dan eet ik weinig tot niks. Als ik wat minder ziek ben gaat ijs er meestal wel in, meestal heb ik ook enorme trek in kaasuienbroodjes en cola (gek, maar waar)...en allerlei fruit (vooral meloen en appel) en drinken. Ik ben nu ook ziek, maar nu kan ik op zich het meeste nog wel eten en dat doe ik dus ook, misschien ietsje minder.
|
Als ik niet heel erg misselijk ben dan eet ik alles. Ik heb altijd HONGER als ik ziek ben :)
Pizza, chips, boterhammen, beschuiten, limonade. Alles :) |
Was vandaag beter, althans dat dacht ik (gelukkig onverwacht vrij van school), want nu voel ik me toch niet zo in mijn element. Bij alles wat ik eet heb ik een vieze smaak in mijn mond, alsof alles hetzelfde smaakt. Echt heel vies. Was ik maar weer beter. *zucht*
@leonoor: beterschap |
als ik misselijk ben, dan alleen beschuit en bouillon. Als ik niet misselijk ben, dan eet ik gewoon.
|
Citaat:
|
beschuitje inderdaad, iig iets wat licht is (dus geen croissantjes ofzo)
|
pasteitje met ragout en tussendoor gewoon beschuit en thee/water
|
Als ik ziek ben.. dan eet ik niks
Want ik heb (als ik ziek ben) altijd kotsneigingen etc En ik slaap veel Dus ik heb dan absoluut geen trek in iets.. Als ik me iets beter ga voelen eet ik eik meestal paar kleine stukjes warm stokbrood (paar daag geleden nog :|) Maar dat blijft binnen bij mij iig.. al t andere dat meer vloeibaar is, wil mijn maag niet ontvangen en komt weer omhoog :| *kusje* |
Niet veel, hooguit een beschuitje of een crackertje...
|
Als ik ziek ben dan eet ik helemaal nix!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dring wel heelveel........ vooral thee en soms wat fruit |
vage topic maar oke :rolleyes: :D
niets, of, net zoals de meeste hier, beschuit en water of soep. |
Ligt eraan hoe ziek ik ben. Als ik telkens wat ik eet meteen er weer uit gooi dan eet ik een dag niks en dan begin ik met beschuit. Als ik gewoon griep heb dan eet ik vrij normaal
|
paprijst :)
|
als ik ziek ben eet ik eigenlijk nix, misschien een half broodje per dag :confused: :bloos:
k weet het, het is niej egt gezond :nono: marjha eet altijd weinig ook als ik niet ziek ben |
beschuit of crackers, wit brood, thee, water, rijstewafels, matzes eigenlijk allemaal licht verteerbare dingen.
|
bananen, helpt tegen alles behalve hoofdpijn, je gaat er niet van kotsen en krijgt er toch veel energie van. ideaal
|
Beschuitje met kaas en thee.
|
niets, enkel drinken.
|
als het een tot twee dagen is niks,als het langer is moet ik toch iets eten en dan worden het van die droge koekjes
|
Als ik griep heb niets en later wat soep en anders altijd gewoon, ik ben een echte vreetzak n heb altijd honger
Heerlijk als je kan eten zonder dik te worden |
biscuitjes :)
|
Beschuitjes met jam en bananen.
|
Kippensoep, simpel kippensoep
|
behalve als ik moet spaaien bater ik me pensje net zo hard vol als normaal :bloos:
|
Als ik echt ziek ben niets, dan kan je toch zowieso niets binnenhouden, niet eens water ofzo :s *bah*
Als ik een beetje ziek ben fruit, sultana's of een beetje geroosterd brood. |
Ik eet bijna niks als ik ziek ben.
Ik drink ontzettend veel. Als ik dan toch wat eet, zal het óf vla, óf beschuit, óf geroosterd brood. Ik drink gewoon veel water en ranja. Daarbij eet ik trouwens ook nog vaak asperientjes.. |
slappe thee en beschuit met honing, als ik dat kan binnenhouden.
|
soep
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |