![]() |
Onze kat een vrouwenhater? :P
Hey...
Wij hebben 3 katten. Kypros, Iuno en Zephyr, alledrie mannetjes van 8 maanden oud. Kypros en Iuno zijn heel geweldig en lief en alles, en Zephyr ook wel, maar de enige waar Zephyr echt bij op schoot gaat zitten is mijn vader. Bij mijn moeder blijft hij nooit langer dan een halve minuut zitten en als ik hem pak wringt hij zich zelfs los, terwijl ik helemaal niet knijp ofzo. Waar zou het aan kunnen liggen, want die andere 2 katten doen niet zo en verder kan ik met alle katten die ik ken goed omgaan! (okee, 1 uitzondering daargelaten, maar dat beest is wereldvreemd) Kan het zijn dat mijn aura hem stoort of dat ie gewoon niet van vrouwen houdt (omdat hij mijn moeder ook niet echt graag mag)? Of is het gewoon zo'n egocentrisch beest en zit hij alleen bij mijn vader op schoot omdat díe hem altijd eten geeft? |
Citaat:
dus ik denk dat het dat is.. |
Citaat:
|
Mwah...onze kat krijgt meestal eten van mijn moeder, mijn zusje of mijzelf, maar juist mijn vader kan van alles met haar doen zonder dat ze erg tegenstribbelt. Dus dat zal dan ook wel weer per kat verschillen.
|
Saartje (onze poes) gaat met mij het meest om, ik weet niet waarom, maar ze mag me gewoon. :) Ze is erg eenkennig. De eerste keer dat ik haar zag ging ze al bij mij op schoot zitten, terwijl ze dat anders nooit doet bij vreemden. Ik kan het niet verklaren. :)
|
mijn kat heeft het tegenover gestelde! hij is een kater en vrouwen vind hij geweldig maar zodra er een man over mijn drempel stapt dan is het mis. Maar misschien komt dat ook wel door dat mannen een lagere stem hebben die hem afschrikken ofzo.
rare beesten |
Ik kende een hond die mannen haatte omdat hij ooit werd mishandeld door een man. Nou lijkt t me (en hoop)niet dat jullie zo jonge katje dat al heeft mee gemaakt, dus zou je toch eens aan je ma kunnen vragen of je ze wat vaker mag voeren...
Koesj Kimmy |
Daarom vind ik katten nix, ze zijn zo kieskeurig als de t*ring.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geeft dat beest een keer iets te eten als je op de bank zit, dat ze dus op je schoot moet gaan zitten en dan beetje bij beetje voeren.
|
Mijn kat wordt altijd door m'n vader gevoerd, maar ze houdt net zoveel van mij als van m'n vader. Misschien ook omdat ik haar "opgevoed" heb.. Vond haar toen ze nog geen 5 week oud was en op sterven na dood, dus ik heb haar grootgebracht zeg maar :). Sliep toen ze zo klein was ook altijd op m'n borst als ik ging slapen :).
|
katten haten nooit niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |