![]() |
Verzamelen/sparen
Wat spaar jij?? Of welke producten/dingen/voorwerpen koop/bewaar/jat je gewoon te vaak en te veel of kun je gewoon niet laten liggen?
|
frutsels.
ik heb een balk in mijn kamer waar vanalles aanhangt. kaartjes van spijkerbroeken, muntjes van cafe's, leuke kaarten, sieraden die ik niet draag. dat kan ik gewoon niet weggooien. :o http://pics.sjeemz.nl/img.php/573750...71664205//2c98 zoiets |
Ik spaar sprookjesboeken. Vroeger spaarde ik parfum miniaturen.
Oh ja, en schoenen :p |
Ik spaarde zeepjes. En ik moet er vanaf. Iemand?
|
Ik spaar geld :)
|
Vroeger spaarde ik Barbies. :D
|
Mtg-kaartjes met als creature-type; Dragon. :p
|
Ik heb heel lang sleutelhangers en nagellak gespaard.. maar das nu grotendeels over.
|
Citaat:
Ik spaar/verzamel niks. |
Van die hondjes met beweegbare kopjes, voor in de auto.
Heb er alleen nog niet zoveel :o |
spaarde vroeger petjes.... vooral nba (lelijker worden ze ook bijna niet gemaakt :bloos: )
|
ik spaarde vroeger postzegels en sokken met tekenfilmfiguurtjes
:bloos: |
ik heb trouwens ook nog basketball kaartjes gespaard...
duizenden negers in hempjes :D (y) |
Citaat:
|
heb er al 4 van de bulls, en raiders is football dus die telt niet :o
ik heb nog taz sokken voor je :cool: (y) |
Citaat:
and... I prefer southpark :rolleyes: |
ik spaarde postzegels. en kaarten.
|
Ik spaarde postzegels, reclame cd-roms, en euh lege drankflessen.
Laatste 2 liggen nu ergens te rotten bij het grofvuil, postzegels liggen in moeders kast, onder het mom van: "vind hij later vast leuk" :p |
Disney
|
Niet echt sparen, eerder tic's. Sokkentic, sieradentic, stofjestic, kralentic etc.
|
sjalen en panties, ohh h en lipgloss (y)
en vroegah spaarde ik postpapier :o |
vinyl :bloos:
maar daar heb ik nu ff geen geld meer voor... *g* duuuuur zodra ik geld heb wordt ik weer verslaafd... zucht... platen... zucht :P |
hmm. ik spaar onbewust kaarten; heb er heel veel, als ik leuke tegenkom (boomerang, tijdschriften, etc.) dan neem ik ze mee.
|
Ik spaar Nirvana Bootlegs en mp3's
|
ik spaar zelf trouwens Marlboro posters uit tijdschriften en abri's
en bioscoopkaartjes (kheb zelfs mn eerste film(kaartje) nog, Jurrasic Park :D ) |
Oh my, postzegels verzamelen is wel zo ongelooflijk burgertruttelijk. Net zo erg als postduiven houden en witte sokken dragen. (n)
Vroeger spaarde ik model-auto's en voetbalplaatjes. :o |
Citaat:
ik stop ze allemaal in een doos :D |
Ik gooi nooit m'n bioskaartjes weg: ik heb ze vanaf vorig jaar augustus (geloof ik) allemaal in m'n portomonnee zitten :o En dat zijn er nogal wat :cool:
Heb ook al stapels Boomerang-kaarten: die was ik op m'n deur aan het plakken, maar die is nu ook al vol :| Ik neem ze nog steeds altijd mee, dus heb weer een hele stapel :) |
Citaat:
Iemand trouwens die aan Flippo's deed :bloos: ? |
Citaat:
|
Flippo's heb er nog 4 mappen (2 gewone mappen, topshots map en Pokemon map) vol van..
heb ook ene hoop van die nieuwe draaiende flippo's :p |
Teer
|
Citaat:
Ik had die voetbalflippo's. :cool: |
Ik spaar... niks.. nou ja bonnetjes (vooral van CD's) :o Erg nutteloos
En stof in m'n kamer (y) |
ik spaarde vroeger G.I. joes :bloos: :D
|
Citaat:
*respect* (y) |
spaar films en kleding... dure hobby :s
|
Beyblades natuurlijk (y)
K spaar niks ;) |
petjes.ben echt te erg....vroeger elvis spullen haha
|
Citaat:
zou er wel wat leuks mee weten, maar heb er alleen geen geld voor over ofzo :) pff, heb vanalles gespaard, bierdopjes, flippos, basketbal/voetbal kaartjes, garbage pall kids, stickers ect ect ect maar goed enige wat ik nu nog verzamel zijn leuke fotos uit de krant of tijdschriften die ik toevallig tegenkom, en ja cds ect maar dat telt niet :cool: |
In een ver en duister verleden ben ik ooit fanatiek bezig geweest met het verzamelen van de volgende dingen: zeepjes, kussentjes, petten, posters (voorn. uit WNF blaadjes), stickers, alles wat maar te maken had met Alfred J. Kwak, later alles wat maar te maken had met The Lion King, zelfgemaakte kaarten, bisocoop- en theaterkaartjes, en op een gegeven moment zelfs felgekleurde snoeppapiertjes, limonadeflessen en pickwick thee-doosjes. Verder heb ik nog makkelijk meer dan 100 videobanden vol met zelfopgenomen (bijna?) complete tv-series en een hele hoop films. :bloos:
De verpakkingsmaterialen heb ik inmiddels weggedaan; twee van de pickwick-doosjes kwamen nog van pas om mijn dwerghamsters in te begraven. :( |
vroeger knuffels en beeldjes kikkers toen ik 6 was ofzo, ja :| en postzegels natuurlijk!
en nu Simpsons spullen, ik heb zo'n 120 poppetjes en genoeg andere troep :s |
uhmmz...
posters, postzegels, stripboeken van....... Oom dagobert, Donald duck ( allebei met harde kaft :P) spiderman :D en nog 2 jaargangen ofzo of 3 van de zo zit dat en suske en wiske |
Ik heb postzegels verzameld en mineralen en zeepjes/parfummetjes.
Nu verzamel ik zo min mogelijk dingen, want anders wordt het een té grote troep hier :) |
Ik spaar leuke stukjes uit de krant die ik tegenkom . ( gewoon van die kleine korte verhaaltjes die je vaak over het hoofd ziet, maar die heel cool zijn. ) :cool:
En lipgloss. en gekke lucky strike pakjes. |
Ik spaarde geboortekaartjes.. ik had hele plakboeken vol :)
Nu spaar ik niets meer :) |
Citaat:
tel de overige 20 die ik kwijt geraakt ben dan weer niet mee hè (n) |
Citaat:
|
Okay ik zelf:
Uiteraard ook postzegels, voetbalplaatjes, veeeeéel voetbalplaatjes, Sportballen, ik wilde van elke sport bijbehorende sportbal (Voetbal, handbal, basketbal, golfbal, American footballbal, tennisbal, biljartbal, volleybal, honkbal, squashbal, cricketbal en ga zo maar door) Petjes ook, maar die heb ik allemaal eens weggepleurd, Alles wat met Aardrijkskunde te maken heeft en sportvisbladen. :bloos: Oh ja, en kleren natuurlijk. |
Arendsoog boeken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |