![]() |
ideale grootte penis
meisjes wat vinden jullie een ideale grote van penis?
|
dat meten ze vast voor je op zodra ze m gevonden hebben... :o (y)
|
ik denk niet dat die bestaat......
|
Wil je de exacte, universele afmetingen hebben?
|
is voor ieder persoonlijk denk ik?
|
Citaat:
|
Leuk:)
De ideale grootte is IMO die van de piemel van m'n vriend: 18,5 cm lang meer dan 5 cm doorsnee 16 cm omtrek. En dan ook nog eens mooi recht, sterk geaderd en hij doet z'n werk perfect. I'm one lucky lady. :) |
Lengte maakt mij weinig uit, maar meer dan 18 cm hoeft hij echt niet te zijn voor mij. Wat heb je aan al die centimeters?
En de dikte vind ik belangrijker. De doorsnee hoeft niet al te groot te zijn. Ik ben eigenlijk sneller bezorgd als hij me te groot lijkt dan te klein. Echt heel klein dat het niet leuk meer is lijkt me zeldzaam ook. Mijn ex vond ook dat hij een kleine lul had, maar dat viel in mijn ogen reuze mee... :s |
20 cm en 6 cm dik schijnt het wel aardig te doen bij de dames
|
Ik heb ze het liefst 22+ centimeter.
|
Citaat:
:eek: Om echt lekker te zijn zijn dit de eisen: Dikte: tussen 4 en 5 Lengte: tussen 16 en 18 Recht model graag. Met flinke eikel, en goed dooraderd. |
Citaat:
|
ergens tussen de 13 en de 20 cm, en schoon graag... en het liefst met een klein beetje (maar niet te veel) uithoudingsvermogen
|
Citaat:
|
dus ik mag alvast gaan huilen met mn 15cm(ofzo) ietwat naar links afwijkende geval :rolleyes:
zal mij werkelijk een reet roesten wat meiden ervan denken, als iemand me leuk genoeg vindt moet ze mn piemeltje ook maar leuk vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
16,45 cm. Niet minder, niet meer. Is 'ie te klein dan moet 'ie worden opgerekt. De groot? Er af hakken die overmaat. (y)
|
Citaat:
|
Ergens rond de 16/17 cm lijkt me 'ideaal', maar een andere lengte is natuurlijk ook geen probleem... zo lang-ie er maar niet bij elk beweginkje uit floept en zo lang-ie maar niet zó lang is dat we een heel eind uit elkaar moeten liggen tijdens de seks . En dan de dikte, ehm, ergens tussen de 3,5 en de 5 cm lijkt me het best, maar ach, zo lang ik er maar wel iets van voel en het geen pijn doet is het ook goed.
|
Citaat:
*sluit zich verder aan bij sarah* |
Citaat:
|
O nee he
Nu krijgen we weer allemaal kleffe meisjes die PRECIES de maten van de tampeloeris van hun vriend weten :| |
Citaat:
|
Citaat:
soory fb's dit was zeer off topic, en ik zal het nooooooooit meer doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eisen stellen aan formaten (borsten, geslachtsdelen) vind ik best lame
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat alleen maar om wat je fijner vindt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wisten jullie trouwens BTW dat Europianen gemiddeld een grotere pik hebben dan die beruchte negers :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je eerlijk om de ideale penis gaat vragen, geef ik ook eerlijk zo mijn voorkeuren. Minder en ik voel net niet genoeg, ook al is het best lekker, maar die sensationele explosie gebeurt dan niet zonder enige of veel moeite, of zelfs helemaal niet, meer en ik krijg buikpijn of ik voel niks meer omdat de spieren dan zo strak staan dat ze geen ruimte meer hebben om samen te trekken, vandaar de minimum en maximum maatvoering. En ja, dan zetten we het ideale model er ook maar even bij, als we dan toch mogen kiezen. Recht is overigens niet al te krom en overal even dik, btw. Beetje scheef merk je niks van. Maar krom is praktisch onhandig. En een fikse eikel geeft ook zo'n explosie. Sorry, zo is het nou eenmaal. Om te zien, dus qua smaak, zal het me verder worst wezen. |
De ideale grootte is die van mn vriend:)
|
Citaat:
en wat is de lengte? :p |
geef mij maar een penis van 5 kilometer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Achja, alsof jij weet of ik er wat van meen. Misschien heb ik niet eens n vriend:P
|
Citaat:
Ik vind mijn liefdessalami a-okay! *checkt fotoboek* *ziet "ik en mijn vriend"* *ziet alle hoop varen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |