![]() |
harde knal in zuidwest-hoek van friesland
hmm...ik zat hier vanavond achter men pc, toen men huis in een keer trilde en ik hoorde ook een knal...hmzzz vreemd :confused:
ik dus op msn vragen wie het nog meer gehoord/gevoelt had.... Bleek dat lui uit stavoren tot en met Sneek het gehoord/gevoelt hadden.... Dat ligt dus wel 40 km uit elkaar. Niemand heeft een idee waar het weg kwam, of wat de oorzaak was. Iemand al wat gehoord van wat het zou kunnen zijn?? |
Ligt ongeveer 200 km hier vandaan, dus nee.
|
Ik woon in Nederland daar best ver vandaan. :cool:
En niet in Maastricht, zwoesj. :D |
Hey, ik had dat net dus ook, maar dan in Maastricht. Ik hoorde een enorme knal en alles trilde even... maar wat het nu was? Geen idee....
|
het zijn allemaal zelfmoordaanslagen door bin laden z'n terrorgroup :p
|
Citaat:
|
gaswinning?
|
:eek: Aliens! :eek:
|
Ik woon in Sneek maar ik heb niets gemerkt
|
een klasgenoot van mij zei over msn dat ie de knal ook voelde/hoorde . Die woont in Sneek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er niets van gemerkt, maar goed ik woon ook niet in de buurt
|
Zowel in Leiden als in Amsterdam niets van gemerkt.
|
Ik kwam klaar :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb het niet gemerkt, maar ik woon dan ook in Zeeland.
|
nope... maar ik woon ook meer naar t westen toe
|
hmmm is erika terpstra soms uit bed gevallen???
|
En weten jullie al wat het was?
|
ik hoorde ook een knal, maar ik woon in Noord Drenthe, dus het zal wel wat anders geweest zijn..
een auto ofzo :o |
Sorry :bloos:
|
niceman heeft zelfmoord gepleegt :D
|
Citaat:
|
Ook hier in Lisse niets gevoeld.. maar dat is niet zo gek aan de andere kant van het land he?
En als het echt iets was geweest had het wel in de krant gestaan.. dus |
Kijk naar het nieuws en op teletext zou ik zegge :o
|
Citaat:
Ik zie het al voor me, niceman met een bommenriem :D |
Citaat:
*is aant bidden dat het waar is :rolleyes: * |
Hebben wij trouwens ook wel eens gehad.... toen was er een meter kast ontploft... zoown eneco geval...
|
Ligt het bij Den-Haag in de buurt? waar dat is gebeurt??? (sorry.... ben heeeeeeeeeeel slegt in topografie...)
|
Citaat:
|
tligt dus niej in duh buurt van Den-Haag??
|
Ik zou ut niet weten.
|
Niks gehoord in Groningen en Veendam.
|
Niets gehoord (Zutphen). :confused:
Dit is geen flauwe grap ofzo? :s |
vliegtuig-> geluidsbariere -> boem?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja Friessen... :p
|
nou ik weet nu uit anonieme bronnen wat het was... Een of andere gekke piloot ging door de geluidsbarriere met zen sweet vliegtuigje.....
maar dat het nou te horen/voelen is over een afstand van 40km??? maarja...dit maken we natuurlijk nie vaak mee omdat piloten boven NL niet men hun vliegtuigje door de geluidsbarriere mogen..... hij ging waarschijnlijk te hard door de bocht :p |
weer zon gekke nederlander denk ik die het nie kon laten....
|
Ja ik hoorde het ook, ik schrok me rot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom snappen jullie nou niet dat Friesland gewoon in het zuiden ligt tegen de Belgische grens. Zo moeilijk is dat toch niet?
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tijdje geleden fietste ik naar huis en toen hoorde ik ook een harde knal en zag overal ramen in kozijnen trillen.
Dat bleek later ook een piloot met haast geweest te zijn. :nono: Ik woon trouwens aan de andere kant van Friesland. Misschien hebben piloten wel een hekel aan Friezen. |
Citaat:
Lijkt me duidelijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |