![]() |
Ik ben niet...
Ik ben niet de schoonheid
die meerdere malen in liefdesliedjes beschreven staat, niet de vrouw van de mooiste verhalen Ik ben niet het kabbelende water, vol van rust of niet de heldere zon die met alle warmte donkere wolken wegkust Ik ben niet de heldere lucht waar alles in beschreven staat, niet de zekerheid of voorspelbare roman waarbij je al weet hoe het gaat Ik ben niet een mens van duizend woorden, zing niet mijn levenslied, ook niet het muziekblad met vooraf vertelde accoorden Ik ben niet vergelijkbaar, voorspelbaar zeker niet, je kunt me zoeken maar nooit van tevoren weten waar je me ziet Ik ben de stilte, de schreeuw kind, volwassen, groot, klein, sterk, zwak, vrolijk of verdrietig en ik zal altijd proberen echt te zijn |
Wow! Prachtig gedicht. Volgens mij heb jij (ook al ben je niet voorspelbaar) een prachtig innerlijk.
Groeten Timocreon (HR) |
En na je foto's gezien te hebben... Je uiterlijk ook.
(Dus laat dat mooie innerlijk niet beledigend klinken, al zou je dat al doen...) |
het eerste wat ik dacht was dat je je rijm erg subtiel hebt gebruikt, totaal niet storend maar geweldig weglezend, inhoudelijk is het mooi verwoord en ik vind het prachtig op deze manier...
|
leest heel makkelijk, en prettig! erg mooi gedicht (y)
|
Ja echt een heel mooi gedicht!!! (Y) Ik herken mezelf er ook echt heel erg in. Blijf vooral jezelf en ga je niet veranderen omdat anderen dat nu eenmaal graag zien!!!
|
Geweldig :) Leest heel vloeiend, gemakkelijk weg.. Mooie metrum en rijm gebruikt. Zoals Secreet al zei, subtiel.. ;) Erg leuk gedaan.. Vooral de inhoud/boodschap vind ik erg mooi.
Toppertje :) Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |