![]() |
[ASP] uitvoering van een script stoppen
ff een héél basic vraagje: wat is de normale manier om de uitvoering van een ASP script te stoppen?
|
werkt exit toevallig niet?
|
ik gebruik trouwens VBScript
|
Citaat:
|
ik bedenk me ineens dat de IIS objecten zelf wel eens uitkomst zouden kunnen bieden :o oops... vergeten
|
ok, 't is dus gewoon Response.End :) wat is MSDN toch altijd verschrikkelijk duidelijk, vooral voor mensen die nieuw zijn met een bepaalde techiek waar ze info over willen
|
en ja, ik weet het, op meerdere punten de executie stoppen is slecht, maarjah dit is om te debuggen :p
|
vet, ik zit hier gewoon echt in mezelf te lullen nu :) ik denk dat ik maar weer tegen textpad en IIS ga lullen
|
ioew, VBscript :p
|
Citaat:
|
trouwens.. zo veel lelijke dingen ben ik nog niet tegen gekomen in VBScript... alleen de error handling is echt megabout,... ohja en ik vind het erg verwarrend dat je een method geen haakjes mee kan geven en een functie wel ofzoiets :) en dat je in elk if blok een end moet gebruiken (bij normaal inspringen worden je genestte ifs dan steeds hoger)
verder is het best redelijk programmeren |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben niet voor school bezig, maar de website van m'n band.. en die wordt gehost op een server die alleen ASP ondersteunt |
OO in PHP moet idd nog komen. Toch is ook zonder OO in PHP al best goed te schrijven vind ik. En de vele functies door voor PHP beschikbaar zijn maken PHP een hele makkelijke taal. Als je server 't niet ondersteunt wordt 't natuurlijk een ander verhaal. ;)
|
PHP 5 wordt pas echt dik. Betere OOP (met objects by reference), betere modularisatie (via PECL/PEAR), en geile XML/XSLT ondersteuning op elke host.
|
die XML/XSLT support en pass by reference heb je nu al wel bij ASP :) (tenminste.. er vanuit gaande dat MSXML is geinstalleerd op de server)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |