![]() |
Patty's Posse
He mensjes...
Last zat k tv te kijken en wat te zappen en Patty's Posse was r voor.. Ik vond t wel een maf programma, t heeft af en toe wel humor. dat mens lacht zo overdreven..hard en maf. maar nu is mijn vraag wat vinden jullie van haar en haar 'lifestyle'........ greetz maupydos :) |
ordinair
bah vies nie leuk ik zou niet zoals haar willen zijn met die vette ranzige haren.. bahh en dan durft ze ook nog op TV te komen! (n) |
K-u-t-t-o-p-i-c!
|
Citaat:
|
Film & TV?
|
ach ze heeft wel iets charmants
|
Citaat:
|
ik woon 1 straat verderop :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het een stom wijf, veel te nep. D'r tieten zijn echt té groot, net als dr mond. Ze lacht te aanstellerig en ze speelt gewoon de hysterica voor de kijkcijfers. |
bah
bedrijf waar ik stage loop heeft meegewerkt aan dr boek maar ze is dus practisch onmogelijk om mee samen te werken |
Citaat:
|
Ik vind d'r wel :cool: (y)
|
Patty :cool:
|
Ik vind het wel grappig om te kijken, dat programma. Zij is wel grappig, maar zoooo irritant om mee te leven denk ik. Omg. :D
|
Citaat:
Dat is "de Naakte Waarheid!" |
vreselijk programma, stom mens, vreselijk ordinair, ronduit verschrikkelijk (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het een vreselijk mens. |
Ik vind die vent van dr eigenlijk nog een tikkie erger.
Wat moet je nou met zo'n lowlife uitkeringspauper? En dan ook nog zo'n manwijferige dochter die met Jody Bernal heeft gevoosd. Kijk dan zou ik ook spontaan een rimpelkop,blubberkont en drankprobleem krijgen. (y) |
Patty Brard neem ik aan?
Ik heb het tv-programma nog nooit gezien (laat staan van gehoord..), dus als iemand wil vermelden wanneer en op welke zender dat is? - ja ik ben niet zo op de hoogte.. - |
heerlijk mokkel :cool:
|
Citaat:
|
Saai!!!!
|
Ik ben één keer blijven hangen tijdens de herhaling die na 24 komt. Ik vond het zo walgelijk dat ik er nu voor zorg dat ik onmiddelijk na 24 wegzap of de tv uitdoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kerel woont nou bij mij in het dorp In het oude huis van een vriendin van me zus:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met d'r familie exporteren naar de zon, meteen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk elke zondag, maar dat is meer om er een meerderwaardheidsgevoel aan over te houden, dan dat ik de lifestyle van Patty zo waardeer.
|
zij heeft echt pijn als ze lacht :eek:
ik kijk er wel altijd na... |
Citaat:
|
Als ik er langs zap, ga ik wel even kijken. Geniaal programma, maar dat komt niet doordat ik haar lifestyle een voorbeeld voor mijne vind. Maar ze is wel lekker campy :p .
|
Citaat:
|
geweldig hoe zij zo overdreven veel zwelfmedelijden heeft.
ik vind r maar irrtant |
Ik durf het niet eens te kijken :|
|
ik vind haar zo irritant dat ik het niet eens kan beschrijven.ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT haar, ik zou nog geen minuut met haar kunnen praten voo rik me groen en geel erger en wegren
|
patty is kewl, daarmee uit:) en niet omdat ze zo verschikkelijk, fout of ordinair is... ze is gewoon kewl, omdat ze een kutwijf is(y)
|
Ze is een kansloos dronken lor :)
|
Blij dat ik nooit naast die doos ben wakker geworden. (of ingeslapen)
|
Citaat:
ik vinder geen bal aan, zacht uitgedrukt |
Ík doe álles voor jullie!!!..... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, met jody bernal (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |