![]() |
GUK app !
waarom geen get up kids appreciation topic?
vele haters zullen wel 100 redenen kunnen verzinnen, maar daarom moeten wij er maar 101 tegenin brengen. want het nieuwe album komt er aan, ik heb hem, hij is heerlijk. ik, als fan van vooral oude werk [woodson/RLD ep's], vind hem mooi. het is geen on a wire, die is veel gevoeliger. veel piano hierin, up tempo, vrollijk. teksten even guk als altijd. download nieuwe track Martyr Me, geweldig nummer, catchy as hell. *klik* en ik kreeg mail dat je op vagrant site kon luisteren naar heel album. er staan ook een aantal rustigere nummers op, ook met piano. lekkerrr nu jullie beste records, fijnste nummers, herinneringen, shows ea memorabilia :p http://www.vagrant.com/images/fullsi...Guilt_Show.jpg http://www.vagrant.com/images/fullsi...Kids-store.jpg |
weet je danique, ik heb je muzieksmaak nooit kunnen waarderen.
maar....speciaal voor jou..... probeer ik het eens een keertje morgen breng ik verslag uit van deze bijzondere aangelegenheid |
Citaat:
|
ik vind out of reach en valentine nog steeds supermooi
|
Citaat:
|
Ik zal gaan luisteren....morgen weet ik wel meer denk ik
|
ja ik vind deze wel koel, maar on a wire blijft toch mn favoriet denk ik :) live toch wel een van de vetste bands die ik heb gezien :) maar t eerste nummer van deze cd vind ik toch ook wel heel koel :)
|
'something to write home about' was DE zomerplaat van 2000.
geniale cd. jammer dat ze daarna iets minder werden, en concerten afgelast werden. Die cd blijft echt geweldig, ook in brakke buien te beluisteren. het vatte het woord emo wel redelijk goed samen, met ook nog een oprechte klank. |
stwha heeeeeeerscht.
|
vet liedje, ik wil het album
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en daar vliegt hij, de lucht voelt er niets van |
Citaat:
naar alles wat ik ooit achter liet, maar nooit meer naar alles wat ik had? ik wil wel vergeven, maar nooit vergeten. |
Citaat:
maar heb jij de aas? |
Citaat:
en dat is nooit de aas. |
Citaat:
|
Citaat:
het is altijd niets waar ik alles vind. en niets vind ik waar alles wordt verwacht. ik denk alleen nog maar in toeval |
Citaat:
|
Citaat:
de collectieve staat waarin er niets meer overblijft tot je zelf hebt ontdekt wat je mist? |
Citaat:
|
Citaat:
misschien is het te licht in de kamer van want en waarom misschien moet ik doen alsof dit niet voorbij gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en is elke puzzel slechts een stukje in morgen. want morgen, verandert er evenveel als de verandering toelaat. Maar ik zal zoveel proberen als het proberen toelaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee heb al enkele nummer van slsk, hij downt :).
Def. geen on a wire. (y) |
Ja, ik heb soulseek aan het werk gezet.
|
Citaat:
|
ik heb nooit echt iets aan the get up kids gevonden...maar ik zal het toch downloaden, misschien dat ik er nu anders over denk ofzo
|
Dat mensen GUK leuk vinden, okee, hun probleem, maar geniaal? Zorgwekkend.
|
IK vind the get up kids geniaal. Something to write home about zit nu alweer 2 maanden in mn cd speler en bezorgt mij nog steeds kippenvel. keer op keer.
1x live gezien op pukkelpop, maar toen werd ik alleen gelaten door mijn vriendinnetje, dus extra emo! |
vanochtend nog ff geluisterd, en daniqueje, je slaat de plank helemaal mis ;)
nee, ik vind er geen hol aan |
die vent weet niet what's up!
|
|
Citaat:
ik ben niet down met deze plaat |
Gelukkig weet ik niet whatsup in dit geval. Zaad met een hoofdletter Z.
|
sja, ik snap eigenlijk niet wat die nieuwe plaat met emo te maken heeft eigenlijk. 't is gewoon popmuziek met een randje. Klinkt op zich niet slecht maar t is niks voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eenmaal daarin, kom je er niet meer uit. |
ik vind het wel leuk hehe
|
de hoes is wel erg lelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |