![]() |
Beleid Openbaar?
L.S.
Er wordt hier veel gesproken over beleid en beleidszaken, mijn vraag is of de verschillende gevoerde beleiden van de verschillende fora openbaar zijn, en dus voor alle forumgebruikers vrij in te zien of dat het gevoerde beleid alleen door de forumbazen in te zien zijn? Het zou m.i. namelijk een aantal vragen kunnen beantwoorden over de redenen van het sluiten van een topic of het verwijderen van een reactie. Daarnaast vind ik het zelf erg interessant te lezen hoe het beleid van een forum als dat op s.com eruitziet, welke doelen s.com zich heeft gesteld met zijn fora en hoe deze worden ingevuld en vormgegeven. Mederiacvm |
Per forum kan je kijken in de announcement..
|
Boven het forum beleidzaken staat een mededeling met "Klik hier voor het beleid, hierin staan ook een aantal regels die, naast het announcement van een forum zelf, op elk forum van scholieren.com gelden.
|
Vanwaar de speciale interesse?
|
Citaat:
Ik denk omdat hij het beleid wil lezen? :confused: In het beleid staat wat je als forummer wel en niet mag doen. Dus is het een zaak van iedere forummer. |
Citaat:
op zich natuurlijk een prijzenswaardige zaak. |
Citaat:
Simon's reactie vond ik vaag. Maar dit slaat alles. :confused: Is het zo raar dat iemand het beleid wil lezen? :confused: |
Citaat:
Persoonlijk kan ik wel Alicia's Announcement op L&R aanraden (y) |
Citaat:
Alleen de vraag of het beleid openbaar is komt vaag op me over. Ja, natuurlijk. Je kunt moeilijk regels stellen en die niet aan de mensen die zich eraan moeten houden doorgeven. |
Citaat:
Citaat:
Dan gaat er een belletje rinkelen... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Secret Service! Mossad! ANP! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Genoeg gezeverd. |
Citaat:
|
Zou het niet kunnen dat ie Admin bedoelt?
Boven elk forum staat wel 'Klik hier voor het beleid' en je kunt toch niet ZO blind zijn dat je dat elke keer over het hoofd ziet? Naja, ik snap er ook niks van :| |
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat niet heel veel s.com gebruikers daar interesse in zullen hebben, maar ik vind het wel interessant om te lezen (eigenlijk heel droge kost, maar ja, je moet toch iets leuk vinden) Ik hoop dat dit het iets duidelijker heeft gemaakt, Mederiacvm |
Ik denk niet dat dat in woord en beeld staat uitgedrukt.
|
Citaat:
Als je echt wilt weten hoe het zit kun je beter mailen naar Jon. De grote man achter de site. info@scholieren.com |
Goed, dat is dus een duidelijk omschreven beleid, voor iedereen duidelijk :) .
Maar bedankt voor de reacties, ik ben weer iets wijzer geworden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg me dit af omdat site als s.com, waarvan dagelijks toch heel veel mensen gebruik maken, m.i. niet zonder enige beleidspunten kan functioneren (vanwege de omvang van de site, de kosten die dit met zich mee zal brengen de verantwoordelijkheden die een dergelijke website met zich meebrengt als gevolg van de doelgroep). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |