![]() |
nostalgische bands moeten blijven?
voor mijn 2e schoolexamen nederlands moet ik een beschouwing of een betoog schrijven over nostalgische bands. Ik ben benieuwt wat jullie vinden van de stelling dat nostagische bands door moeten gaan omdat ze vroeger zo populair waren ondanks het slecht gaat (oud vermoeid etc). Ik zoek dus voor en tegen argumenten voor mijn SE2.
MVGsven |
ik denk dat je het jaar niet gaat halen :( ;)
wat bedoel je met nostalgische bands? metallica? iron maiden? pantera? queen? rolling stones? |
Metallica mag inderdaad stoppen met cd's maken, optreden mogen ze wat mij betreft nog, dat kunnen ze nog steeds wel, pantera is helaas al gestopt :(
|
de dolly dots
|
Citaat:
|
aBBa
|
Nostalgie is persoonlijk.
|
Hm, nostalgie is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...
|
Citaat:
|
nostalgische gevoelens bij die nostalgie van toen...
|
Ik denk dat wanneer je het over "nostalgische bands" hebt, je dan voornamelijk moet denken aan bands die nog maar 1 origineel bandlid hebben, en alleen nog maar in het schnabbel-circuit (lees: het dorpshuis van Schubbegraterveen) optreden.
Slade (er zijn volgens mij zelfs 2 versies van Slade rond aan het trekken, met ieder 1 origineel bandlid) Mud The Rubettes Scott McKenzie Dave Dee, Dozy, Beaky Mick and Tich Op de Duitse TV hebben ze af en toe nog wel eens de "Oldie Parade", daar treedt dat soort lui ook op. |
Nostalgie is voor mij: Smurfenhouse
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nostalgie is voor mij: skunk anansie.
groep 6, mmmm dat waren de mooie tijden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |