![]() |
GSMnummers...
Is hier iemand die adressen kent waarmee men via de achternaam GSMnummers kan verkrijgen? EN/ of emailadressen?
Dank. |
Ik niet. :)
|
Ik vroeg of er iemand is die de sites wel kent en niet wie ze niet kent...
|
Citaat:
|
Misschien is er hier wel zo iemand.
|
Citaat:
Only time will tell. :eek: |
De meeste GSM-nummers zijn niet openbaar en staan derhalve ook niet in het telefoonboek.
|
die van mij begint met 06
|
Citaat:
|
Mja, ik weet alleen dat niet veel mensen zich met een gsm-nummer ergens laten inschrijven... dus de kans dat je iemand wél vindt, is klein...
|
|
de mijne heeft 10 cijfers (in willekeurige volgorde): 4568059090
|
In BE staan verschillende gsmnummers gewoon in de gids tussen de gewone telefoonnummers, dus ik ga ervan uit dat dat in NL ook kan. Uiteraard is het alleen mogelijk voor mensen met een abbo, maar je kan het altijd proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet.
|
Nope, ik niet :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn mensen die de vaste telefoonaansluiting verruilen met een gsm. De meesten staan dan gewoon in het telefoonboek vermeld.
|
:eek:
|
Volgens mij kom je niet veel verder dan het telefoonboek of een bescheiden databaseje op internet waar haast niks instaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor alle offtopic replies, hebben we veel aan :rolleyes:
Een probleem hiervan is dat de 06-nummers juist een deel van anonimiteit uitmaken. Mensen kiezen ervoor om juist niet geregistreerd te zijn, bijvoorbeeld met prepaid. Dus zo'n overzicht zou al niet compleet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou er een een geheim complot achter zitten? :o |
030.......
ok, dit is flauw.. |
Nee sorry, die adressen ken ik niet :)
|
Ik ben een Belgje... Ikzelf ken "www.infobel.be" (ook voor andere landen, heeeeeeeel interessant; zo kan je iemands achternaam intikken, de gemeente en hopla je krijgt z'n telefoonnummer. Werkt, wat betreft de GSM-nummers, alleen voor Base-nummers...
Of, je hebt een telefoonnummer maar je weet niet meer aan wie dat toebehoort; wel ook dat kan je via die site te weten komen. |
Citaat:
ontopic: ik denk niet dat er zoveel nummers openbaar zijn, als in een telefoonboek.. |
nummers met abbo zijn op te vragen.. dat weet ik omdat iemand mijn nummer ooit had door op te vragen... ( en bedankt mensen van vodafone)
|
http://www.inventio.nl/metanamesearch/
hier kan je emailadressen van mensen opzoeken. |
Citaat:
|
Ik in ieder geval niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |