![]() |
gaymeeting topic
waarom is dat topic gesloten? (n)
|
Omdat er teveel gechat werd, vermoed ik.
Neemt niet weg dat het niet de meeters waren die chatten, maar iemand anders (LoveStarLady is behoorlijk irritant). Ik vind dat het weer open moet. Maarja, ik ben a) geen homo, b) geen forumbaas, en c) ik balanceer al wel op het randje van een ban. :bloos: |
Kijk even naar de reacties.
Ik heb hem meer gesloten als teken dat gespam gewoon niet meer mag dan omdat het een slecht topic was. Ik kijk er zo wel even naar, dan mag hij weer open. Op voorwaarde dat er niet meer gespamd wordt. Dit hoort trouwens op M&M. |
Offtopic geblaat. Als je dan echt zo'n meeting wil, reageer dan ook serieus.
|
Citaat:
Dat mens reageert in elk topic dat ze het zo extreem vind, zo bah, zo vies, zo eng. Laat d'r dan ophoepelen van seksualiteit. :nono: En dit hoort niet op M&M, want ik denk dat meer mensen ermee zitten. Als het topic weer open is kan dit natuurlijk dicht. |
Citaat:
|
en nu is het topic helemaal verdwenen, mooi is dat(n)
|
Als het niet al te veel "verpestende posts" zijn, zou je ze kunnen verwijderen.
ALs het teveel zijn, zou je de topicstarter even kunnen PM-en dat ie het opnieuw moet proberen en dan let je gewoon even beter op als FB dat er geen verpestende posts meer gepost worden. |
Citaat:
Ja, een behoorlijke kutreden. Dat mensen zo nodig moeten spammen vind ik ook een behoorlijke kutreden om een half uur van mijn tijd op te geven om reacties te verwijderen. Rot dat die thread dan een half uurtje dicht is geweest, maar nu is hij weer open. Goed toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
** banned **
|
Citaat:
Citaat:
:nono: |
O nee he :bloos:
Mn broertje heeft weer ingelogt gezeten :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
En we hebben maar 1 PC En cookies, hij keek een keer mee en bats. Doet ie wel vaker Achterdochtig figuur (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dit voor maf gedoe? Een snelle manier om iemand een ban door de neus te boren zeker? |
Meldingen/vragen over individuele beslissingen horen op M&M. Beleidszaken is een forum waar je in het algemeen beleid kan bespreken, dus niet over individuele beslissingen.
Verder wordt dit een flame-topic, gesloten. Je mag een nieuw topic aanmaken op M&M. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |