![]() |
Van Katoen
keek toevallig vorige week een dvd van die lui bij een kennis, kende ze eigenlijk helemaal niet, ja wist dat ze toen een klein hitje hadden gehad met Kikke! maarja ik vindt het wel gave nederlandse rock muziek, met hele maffe teksten maarja dat neemt nie weg dat het nie goed is, ik hou dr wel van! maar vraag me af of meer mensen van dit soort muziek houe en of dit bandje populair is :confused:
|
Ze vergroten mijn schaamte in Nederland te wonen echt wat een vreselijk slechte bedoening wtf die teksten zijn niet maf gewoon doorsnee kut.
Dit vind ik dr van. |
ik heb op zich wel respct voor die band, hoe ze alles aanpakken en onbekende bandjes op sleeptouw nemen das wel koel.
teksten af en toe nogal kinderachtig :p maar die gitarist doet wel vette dingen |
2x in ridderkerk gezien
gezellige gasten muzikaal niet mijn ding maar grappig hoe zij hits creeeren met weinig verkoop ;) |
ze doen veel aan het promoten van nieuwe, jonge bands
das positief de muziek daarentegen.... |
Het enige positieve aan die band is inderdaad dat ze onbekende bands steunen, een band van vrienden van mij Stillborn die heeft er aardig wat aan gehad dat een nummer van hun op een cdtje bij het album van van katoen kon.
De band verder suckt grote rooie oesterzwammen |
Matige band. Geef mij maar de Heidedoosjes :p
|
eerlijk gezegd vind ik het wel lekkere muziek, indd met kikke hadden ze toen een hitje, zelf vind ik Alweer N Dag een heel goed nummer, maarja volgens het geruchtencircuit staan ze zelfs op Pinkpop dit jaar, of was dat al bekend?! naja iig ik vind het een leuk bandje!
http://www.vankatoen.nl/reageer/fanp...s/DSC_8087.jpg |
Ik vind het een persiflage op een rockband.
|
soms vind ik dingen kut met een reden, maar van katoen vind ik gewoon kut.
|
hmm ik heb ze 3 keer live gezien, ik vond ze wel super..alleen na de derde keer hatk het wel gezien.. (y)
|
Dat nieuwe nummer vind ik kut, maar Doe het dan zelf is wel vet.
|
die foto..... en dan vooral dát kapsel van die kerel uit het publiek....whahaha :D :D :D
|
ze proberen te orgineel te zijn dan kun je misschien beter wat meer kopieren dan slecht zelf verzonnen.
|
nee.
|
hoe gay is die clip met die stagedivers!!!
|
mwah.. 1 keer live gezien..
Vind ze wel leuk.. maar ook niet van WOW wat band... dertussenin |
Niet mijn ding.
|
Kikke vond ik ooit een grappig nummer, verder nooit wat van gehoord.
|
wel grappig
|
kicken op jezelf!!
vor de rest een groot vraagteken, toen was ik nog niet zo bezig met nazoeken van bandjes met een hitje. nu vin ik da leuk. |
ach ze hebben wel een aantal érg mooie nummers.
alweer 'n dag, durf jij, zo gebeurd verder vind ik hun werk voor andere onbekende bandjes natuurlijk ook erg goed |
euh volgens mij wel us live gezien, kweetnie meer wat ik er van vond
|
Citaat:
Kikke op jezelf is trouwens ook wel geinig (het nummer dus) |
heb wel respect voor hen. Ze geven zich altijd 100%, ook al is de zaal nog zo leeg. Hebben hun hele cariere zelf geregeld, dus zonder steun van rijke platenmaatschappijen etc. Muzikaal ligt het me allemaal niet zo (understatement).
|
je favo band :p
nee je hebt idd gelijk, het is best goed dat ze alles zelf doen enzo. alleen die muziek is dus niks |
het zijn trouwens wel brute feestbeesten hehe. Ze laten de 'viproom' achter met ketchup en hamburgers tegen het plafond :cool:
|
Juice schreef op 21-01-2004 @ 20:11
Citaat:
...gebruikt hij toevallig die nieuwe Fructis HARD GEL? :p |
Citaat:
|
Ik haat hun muziek.. Die zanger kan naar mijn mening totaal niet zingen en de teksten zijn ook nog eens ruk...
|
oja, de muziek doet me vrij weinig trouwens. Wel respect voor hoe ze alles aan weten te pakken e.d. zonder hulp van een platenmaatschappij
|
Citaat:
altijd die moeilijke reacties (n) |
Citaat:
|
Citaat:
naja, ik zie het nut er niet van in om een kleedkamer of wat te gaan thrashen. Ik vind het persoonlijk erg kinderachtig |
oooow, jah ik kan er wel om lachen
Maarja ieder zun ding enzo dan |
ze haddne wel een nummer "moet je havo hebben om homo te zijn" ofzo ?? dat zinnetje rockt wel
|
Citaat:
|
de eerste keer als ik de boel krijg om iets te slopen op het podium trash ik zeker wel de hele boel :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: het zou me geen fuck interesseren |
Citaat:
:p |
ja
|
Als er iets blasfemisch KUT is, is deze 'band' het wel!
Ik zat laast even rustig op de box on the roxx te kijken, krijg ik ineens dit soort ongein te zien! Een groep uit 9 man die muziek maken voor 2. Allenmaal kleine knulletjes die met hun korte koppie op het podium staan te headbangen en er vanaf stage diven. Nee, geef mij maar Ronnie Tober. |
ik vind eigenlijk over het algemeen Nederlandstalige muziek gewoon kut. En Van Katoen vind ik ook maar niks.
De enige Nederlandstalige band die mij tot nu toe echt geboeid heeft, is Blof. |
Citaat:
|
ik vind ze wel stoer....mensen die ik ken zitten in die ene clip haha :evil:
|
Citaat:
|
:nono:
|
Citaat:
|
godver, ik ben van de havo afgeschopt
betekent dat dat ik toch hetero ben? |