![]() |
Haar verven
Ik verf mijn haar af en toe rood (niet knalrood, maar dat je gewoon een mooie rode gloed krijgt over je haar) en gebruik daarvoor Live Unlimited Colors. Deze kleuring blijft een tijdje zitten, maar nu vraag ik me af of ik dit ook voor een hele tijd zou kunnen nemen, zodat het er uit moet groeien. Of wordt het dan lelijker na verloop van tijd.
P.S. Ik heb bruin haar. |
ik heb ook bruin haar.. en bij mij zie je het sowieso niet goed, en na 3 weken is t helemaal weg...
|
kan wel maar dan zou ik het bij de kapper laten doen, het minpuntje is dan wel dat je het moet bijhouden of weer een keer bruin verven
|
Watvoor kleuring gebruiken jullie dan?
|
Ook al blijft de kleur een tijd zitten (volgens de verpakking), tijdens het douchen zie ik het rood langs mn lichaam stromen :s
|
uhm... god.. laatste keer dat ik t heb gedaan is heel lang geleden.. iets van LIVE ofzo? met een hele blije meneer met rood haar voorop
|
ik had ook bruin haar... zo'n 2 jaar geleden ben ik begonnen met mijn haar rood te verven
als je een permanente kleuring gebruikt vaalt hij wel uit bij het wassen en verkleurd door de zon (ik verf m'n haar 1 x in de 2 maanden ofzo) maargoed, bij elke haarsoort pakt elke haarverf anders uit.. dit is hoe ik het ervaar |
Ik heb n hele blije mevrouw met knalrood haar, gelukkig wordt t bij mij niet zo... Hoe het eruit ziet op dag 1 vind ik echt supermooi, maar na 3 keer wassen dan ist al bijna weg.
|
ik vond t er alleen mooi uitzien toen t nog niet uitgewassen was, toen de kleuring er nog in zit... maar aan de ander kan, ik wil ook echt extreme kleuren
KNAL rood enzo |
gebruik je een shampoo ofzo?
normaal haarverf groeit gewoon uit. Heb het ook rood gehad gewoon etos huismerk of loreal (zoiets) Alleen als je het rood doet krijg je het niet meer licht :o |
Ik helemaal niet... Vind het ontzettend mooi als je het alleen ziet in het licht ofzo. Zo'n mooie rooie gloed. Ik heb van mezelf al een aparte kleur haar (kastanjekleurig ofzo) met een rode gloed, maar ECHT rood vind ik veel mooier:)
|
Nee het zijn twee potjes met twee flesjes die je met elkaar moet mengen van Live. Er zit ook waterperioxide bij.
|
Citaat:
als het verf is groeit het namelijk uit. |
---> Lifestyle?
|
Er bestaat een shampoo die je verf langer laat zitten, maar ik weet niet welke dat is :s
Je zou anteverta even kunnen pm-en, zij heeft dat gebruikt.. (zeg dan wel even dat je het via mij hoorde.. anders is t misschien een beetje raar) |
Een spoeling wordt met het wassen steeds 'lichter' totdat het er uiteindelijk uit is
gwone haarverf moet eruit groeien. Er zijn idd shampoo's die je kleur er langen er in laten zitten. Gebruik bijvoorbeeld een kerastase product [ te koop bij een kapsalon ] deze heeft er goede producten voor. Een spoeling geeft meer glans als haarverf, en een spoeling is ook minder slecht als haarverf. Het nadeel is alleen dat het er sneller uitgaat. Het verschilt bij elke persoon, ook doordat de een het vaker wast als de ander. |
een echt vrouwentopic :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf heb ik ook bruin haar, en ook sinds kort mijn haar 'rood' geverfd. Niet echt rood, maar ook gewoon een soort van gloed.
Dit heb ik bij de kapper gedaan, met permanente verf. Maar nu,na een paar wasbeurten is het toch al weer heel erg vervaagd. (Zag ook ineens allemaal rode (niet echt, meer wit met rood :p ) shampoo in douche... :confused: Wel vreemd allemaal, maar verder weet ik het ook niet.. Was gister wel een reclame op tv over shampoo van Fructis die de ontkleuring van het haar tegen zou gaan... |
tis wel toevallig dat alleen vrouwen hierover meepraten :rolleyes:
|
Als jij je haar kleurt mag je ook wel reageren hoor schat...
|
Dat vergaat best snel.
|
Ik ga mn haar nooit verven.....
|
Als je wil dat de verf lang blijft zitten kan je volgensmij het beste naar de kapper gaan.
|
Vraag het aan de kapper. :)
|
Ik zweer bij henna.. alleen is mijn haar blond, waardoor het meer oranje wordt.. Maar met koffie erbij, wordt het nog wat donkerder..
|
Live is heel slecht. Kleur gaat dr snel uit en word niet wat het op het pakje zegt.
Ik gebruik l'oreal feria color 3d. Die hebben ze in heel veel kleuren en de kleur die je krijgt is ook precies de kleur die op het pakje staat (bij mij dan tenminste) en blijft ook heel lang goed zitten. Na veel wassejn word het wel een paar tinten lichter maar dat zie je nauwelijks. |
Citaat:
|
Citaat:
En kapper is heel erg duur, terwijl als je goede verf koopt en iemand het laat doen die het goed kan het evengoed resultaat geeft. :) |
als je je haar met echte henna verft blijft het zo lang zitten tot het er uit groeit. Vervelende alleen is is dat je soms voor onverwachte verrassingen komt te staan. Een collegaatje (koreaanse met echt pikzwart haar) had het gebruikt en haar haar was nogal oranje geworden. Ga anders eens langs zo'n surinaamse of hindoestaanse toko.
|
---> Lifestyle
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb het ook permanent rood geverfd (ben zelf donkerblond) mar toen het uitgroeide leek het bij mn scheiding wel grijs :S dat doe ik dus niet meer! Ik heb nu zo'n spoeling van 28 wassingen, veel beter :)
|
Natuurlijk kan dat. Je hebt wel kans dat de kleur iets vervaagt.
|
Citaat:
|
ik heb het 1x geblondeerd, maar ik haat elke milimeter uitgroei!!!
|
zoals al eerder gezegd; henna.
je zit even een halve dag met groenbruinetakjessmurrie op je hoofd, maar dan heb je ook een echt mooie kleur die heel langzaam vervaagt (en er bij mij niet echt uit gaat) bij een toko of de body shop hebben ze verschillende kleuren en je kan het zelf nog een beetje aanpassen (wijn voor wat roder, koffie voor wat bruiner) |
Hmmjah ik verf het ook rood, idd uitgroei en vervaging... als je het minder vaak wast heb je natuurlijk ook minder vervaging he.. en tegen uitgroei: gewoon bijverven.. tja. Helaas. (n)
|
iig 1 tip voor de blonde mensen onder ons: spoel je haar nooit donkerbruin.
(Bij mij viel het rood/oranje/roze uit. :bloos: (Misschien is het wel waar wat men zegt over blonde mensen.:o)) |
Citaat:
|
kheb mn haar al best vaak zelf geverfd.. heb zelf donkerblond/bruin haar en heb et zon btje alle kleuren al een keer geverfd (rood, bruin, zwart, blond en zon btje alle variaties daarop :p) werkt prima voor mij, wordt na een tijdje door het wassen en de zon een btje lichter/vaal zelfs misschien, maar dan verf je het tog gewoon nog een keer?
|
jezus verf je haar of verf je haar niet.
|
Ik heb m'n haar nu zwart geverfd, met live ofzo, maar het is nu al aardig bruin aan het worden eigenlijk. Ik denk dat je het het ebst bij de kapper kunt laten doen, als jet het er echt mooi in wilt laten zitten.
|
ik Had ooit blond , en toen donkerpaars geverft nu is het rood. en het is een spoeling, en het zit er minstens al 3kwart jaar erin. ach ja goeie kapper. (y) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |