![]() |
is het forum een populariteitswedstrijd?
Zijn jullie hier om zoveel mogelijk forummers bij naam te kunnen noemen?
Om zoveel mogelijk posts te vergaren? Om de tijd te doden, verveling een invullig te geven? Aan te schruken tegen forumbazen? Inhoudloze topics te openen? Niets te bekritiseren en hersendood te typen? het tellertje van je reply's te verhogen? mee te lachen om grapjes zodat anderen de volgende keer met jou meelachen? of..iets anders? |
If it's a contest, you're not going to win. :rolleyes:
Tijdverdrijf. En mensen van 'n ander land leren kennen. |
vertel wat doe jij , mensen proberen af te zeiken ??
Om de tijd te doden, verveling een invullig te geven? en mensen overtuigen van het rechtse standpunt.......... en voor de fun |
Ik zit hier vooral als ik niets anders te doen heb en dat is dus niet als ik me verveel, maar ook gewoon als ik MOET leren ofzo:P Het is soms wel leuk om te kijken hoeveel post je maximaal kan posten op n dag... Of kijken in hoeveel tijd je zoveel duizend posts haalt. Ik ben nu op weg naar de duizend!:P
|
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
|
omdat ik hier ooit beland ben en niet meer weg kan komen...
Ooo, en het maakt me trouwens echt super veel uit wat mensen van me vinden... Stel je voor dat ze me niet mogen zeg.... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijdverdrijf inderdaad, maar ik vind 't ook gewoon leuk om 'n beetje rond te kijken, meningen te lezen en om te 'praten'. |
Citaat:
wat is schruken? :confused: |
Citaat:
|
Geen idee waarom :o
Denk dat ik het op tijdverdrijf hou :D |
SCHURKEN ist tegen iemand aanrijden ofzo... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja, je moet toch íets doen. En nu ben ik verslaafd geraakt dus kom ik er niet meer vanaf. Maar het is ook gewoon om te kijken hoe anderen overal tegenaan kijken enzo
|
Citaat:
|
Om de tijd te doden, verveling een invulling te geven
|
Wat is er dan wel zinnig op de kantine, behalve MIJN topics:P
:D |
Citaat:
|
Tijdverdrijf, uit verveling, verslaving...
|
Ik kom hier om om Niceman te lachen.
|
Wat hebben jullie met Niceman, of juist niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem dan de rest van de communisten van dit forum ook mee...:P
|
Citaat:
Hooguit wat ongeloofwaardig nu en dan (Okee, Fooijdonk eigenlijk altijd). |
ik vindt wel leuk.... waarom zou ik zo graag populair willen zijn bij mensen die ik niet ken? ik heb in t dagelijks leven trouwens ook niet echt de behoefte naar maximale populairiteit te streven
|
Het is zo inhoudsloos als je het zelf maakt...
... Dat ligt dus aan mijn bui. ;) |
Om mijn aanstaande te ontmoeten, natuurlijk :cool:
|
Citaat:
|
Het is gewoon leuk:)
|
Verslaving, niet meer en niet minder. :o
|
Citaat:
Maar on topic: ach ja, ik vind het wel leuk hier en heb voorlopig weinig andere dingen te doen. |
Ik duelleer met Optima.
Onderwerp: wie is er het meest gehaat? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar on topic: ach ja, ik vind het wel leuk hier en heb voorlopig weinig andere dingen te doen. |
Binnen niet al te afzienbare tijd zal ik mijn totaal aantal posts op 100.000 brengen.
Telt dat ook? |
Ik doe dit gewoon omdat het leuk is en omdat het me soms helpt. Meer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Maar on topic: ach ja, ik vind het wel leuk hier en heb voorlopig weinig andere dingen te doen.
|
Gewoon fun toch?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn jullie hier om zoveel mogelijk forummers bij naam te kunnen noemen? Nee.
Om zoveel mogelijk posts te vergaren? Nee, maar dat is wel leuk. Om de tijd te doden, verveling een invullig te geven? Precies! Aan te schruken tegen forumbazen? Nee. Inhoudloze topics te openen? Ik open geen topics, dus ook geen inhoudsloze. Niets te bekritiseren en hersendood te typen? Nee. het tellertje van je reply's te verhogen? Stiekem wel een beetje :o mee te lachen om grapjes zodat anderen de volgende keer met jou meelachen? Nee ook niet. |
tuurlijk want ik ben nu erg populair (y)
:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |