![]() |
[tekening] Manga
http://upload.petuhr.nl/upload/38281594.jpg
was 1 van me eerste probeerseltjes.. met pen getekentd en aangezien ik geen psp heb heb ik het ouderwets met paint ingekleeurd hahah kom maar op met die kritiek :) :evil: |
hmmm... er is iets "raars" aan. De ogen horen toch halverwege het gezicht te zitten? deze zitten te hoog. en dat haar had wel van "voller" gemogen. nu is het net of iemand een ragebol op haar hoofd heeft geplakt. Verder wel goed denk ik :)
|
jan jans en de kinderen hadden ook van die neuzen
verder heb ik geen verstand maar wel een hekel aan mangatekeningetjes dus hou maar mijn mond |
Citaat:
hahaha ja idd nou je het zegt, ook die oranje haren jan jans en de kinderen achtig haha :P kvind het idd ook nie echt super al die manga tekeningetjes.. kben der ook maar mee gekapt hahah |
Ik vind het niks...Ik raad je aan het echt eerst eens wat beter in te scannen en te kleuren met geavanceerdere software dan Paint, want dit is zowel technisch als kwalitatief prut. :)
|
Voor dit soort dingen is er dus het simple art topic.
|
manga? :|
|
Citaat:
|
omdat het wat grotere 'watrige' ogen heeft is het nog geen manga..dit soort prutstekeningetjes zorgen er dus voor dat iedereen denkt 'he bah manga' sowieso moet je je topic nooit 'manga' noemen, maar dat zal wel aan mij liggen..manga is een heel breed begrip, maar daar horen dingen als dit nou precies niet bij
|
Neh, net is niet echt iets.... en manga?!
|
You must be kiddin' me :|
|
Citaat:
|
Ik vind hem wel mooi, ga zo door!
|
behalve dat suppersanne gelijk heeft over dat haar, is ie eigelijk best mooi vind ik. dat paint is ook wel leuk :)
en kan iemand uitleggen waarom manga nou zo slecht is? in een stickey topic ofzo, dat iedereen het maar goed kan zien. |
Manga is niet slecht...de hoeveelheid slechte fanart door de plotselinge populariteit hebben het een slechte naam gegeven.
|
Citaat:
|
het boeit me absoluut niet of de ogen nou wel of niet goed zitten :s het is gewoon een aardig schetsje en niet echt mooi ofzo. ik zou er wat meer details in doen. niet dat ik tegen simpel ben , helemaal juist niet, maar als iets simpel is moet het wel boeien en dat doet deze me te weinig. zoals ik al schreef: het is aardig. tip:doe strakkere lijnen: nu ziet het er zo "paint" uit. dat hoeft niet. post some more! ;)
|
dank u voor uw comment allemaal :)
ik ben het idd eens met dat lelijke paint enz. maarja je moet toch iets als je geen psp meer heb.. en k kan der ook nie bepaald super mee omgaan.. dus jaah verder als ik wat andere/nieuwe schetjes of zow dan zienjullie het wel :) |
Citaat:
|
Bij manga vind ik altijd alleen de ogen mooi
|
ik vind em op zich wel lief, doet me denken aan een egeltje... maar manga, nee, sorry.
|
ik heb er best veel getekend en ik kan er ook wel wat van maar ikkan ze niet laten zien :(
|
Citaat:
|
ja zal ik doen maar word moeilijk
hebben jullie eigenlijk nog plaatje die jullie op het forum kunnen zetten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |