![]() |
Dried rasberry leaf
Ik heb net een theezakje bij de smartshop gekocht, waarin Dried Rasberry leaf in zit. Ik heb nog nooit van deze plant gehoord :confused: , en ik zou graag willen weten, wat je er nu van krijgt ( ik wil namelijk graag trippen, dussss) en dit was een stuk goedkoper dan truffels of paddoos. :)
|
raspberries zijn bramen ofzo. ik weet niet zeker.
Pak een woordenboek man. ;) |
of google
|
ja man, ga iemand anders lastigvallen ofzo, je had het ook aan die d00d in de smart kunnen vragen.
|
Red Rasberry Leaf
Red Raspberry Leaf - Some herbalists recommend avoiding raspberry leaf preparations early in pregnancy. Others advise against its use after the seventh month of pregnancy. Based on these conflicting (and possibly anecdotal) reports, it might be best if the use of red raspberry leaf was avoided altogether during pregnancy. :P eerste hit op google verder geen zin om te kijken maar google kent het iig wel |
volgende keer info vragen in de smart die weet dat meestal wel
|
Wie koopt er nu kruidenthee waarvan je de werking niet weet?
Als ik iets nieuws probeer(de), vroeg ik eerst ff na wat de werking ervan is.. Straks zit je namelijk met een doos licht ontspannende, niet te drinken thee opgescheept :s Anyway, ik drink nooit thee und ik ken ^het niet.. |
is gewoon gedroogd blad van een bramen plant
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |