![]() |
[8 mm camera] gebruiksaanwijzing Samsung VP-A20?
:bloos: weet niet of het hier hoort...
Heeft iemand toevalligerwijze de gebruiksaanwijzing van de 8 mm camera van Samsung (VP-A20)? Op de website van Samsung staan alleen gebruiksaanwijzingen van nieuwere camera's en deze staat er al helemaal niet meer op. Verder vind ik alleen "service manuals" maar daar heb ik niks aan. Het moet een gewoon gebruikershandelingetjes zijn. Ik wil gewoon weten wat ik allemaal met die camera kan doen en niet hoe ik m moet repareren als ie kapot is :) |
Zoek eens in oude topics van mij, waar het ook over 8 mm gaat in dit subforum. Daar heb ik een adres van een speciaalzaak genoemd, en die zullen je wellicht ermee kunnen helpen.
|
Citaat:
[edit: hoewel ik het niet over Super8 had :) maar over een "gewone" analoge vrij moderne camera met 8 mm videotapes :o Maar toch bedankt; want ook aan die topic heb ik wat gehad, aangezien mijn vader nog steeds plakkertjes zoekt voor Super8 films] |
Citaat:
Vond het al zo vreemd, Samsung is niet echt een naam uit die tijd. |
gewoon beginnen met klojen. Aansluiten op de TV en gewoon op alle knopjes beginnen te drukken. Kom je er vanzelf achter.
Reparen kun je zelf. Als je weet hoe je een VHS recorder moet repareren, kun je dat met 8mm ook. Enige verschil is dat 8mm (gelukkig) geen lineair geluidsspoor heeft. Kun je 't ook niet verkeerd afstellen :D |
Citaat:
hi8 |
Citaat:
Ja, dat is het alternatief ja :) Maar via een gebruiksaanwijzing gaat zoiets veel makkelijker ;) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |