![]() |
LIGHT THE FUSE Fest. 21.2.2004
http://www.asice.net/~lightthefuse/lightthefuse.jpg
Bands: Dead Stop (Bel), Uppercut (Hol), Degradation (Ger), No Denial (Hol), The Last Chance (UK), Black Friday ' 29 (Ger), Icepick (Hol), The Legacy (UK), Dead Scenestars (Hol), Downslide (Hol), Justice (Bel), Harsh Truth (Ger), Death X Champs (Hol) Date: 21.2.2004 Venue: Metropool Address: Wemenstraat 38 7551 EZ Hengelo (Ov) The Netherlands Entrance: 10 euro Doors: 13:00h First band: 14:00h Reservations/info: lightthefuse2004[a]hotmail.com Website: http://www.asice.net/lightthefuse |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. als ik geld heb
ik ben psycheeedddd. |
Opzeker dat ik hierbij ben! VET!
|
wat een lelijke flyer
;) |
Citaat:
|
Veel te oldschool voor mij. Ik blijf lekker thuis.
|
geniale flyer
opzich lijkt het me wel feest maar het is best ver weg, en ik ben geen oldschool diehard |
als het Rob In The Crowd niet is ;)
Ik ben ook present iig!!! BESTE bands van europa baasjes! |
Oldschool of niet. Dat dit de beste show van t jaar word staat al vast. Zotte sfeer!!
|
Citaat:
maar ik moet ook MOSHEN! sorry dat ik het zeg maar IK BEN SIKED!!! |
Lijkt me leuk, vette bands, maar is te ver weg :)
|
shows als dit heb je hier zelden tot nooit!
|
en ook zullen wij op deze dag de goofy mosh introduceren! En die is brutaal! Wordt een zotte sfeer dit!
|
Wat is nou ver weg in Nederland. Waar is je fuckin dedication gastjezus! haha.
Ik voorspel dat ik meer in de lucht ben dan op de grond :) Althans dat is t plan. Als er een divebokaal zou zijn, dan ging ik ervoor(RxF afscheidsshow hehe). |
ja die had ik verdomme moeten krijgen!!!! :mad:
|
Citaat:
Misschien kom ik toch nog wel. Even mensen regelen met wie ik kan blijven crashen ofzo daar in de buurt dan. |
Idd ipv van zo'n kid die er bier uit ging drinken. Op de afscheidsshow van de sxe band van nederland. Bovendien was je duidelijk meer in de lucht dan die baas.
|
ja joh die bitterballenbakker heb ik niet gesignaleerd hoor!
|
Present als het goed is. Hengelo is goed te doen.
|
dit is uiteraard vette shizzle. Ik moet ff kijken of ik het kan halen met werk en geld en vervoer.
|
Citaat:
Mwah, misschien ga ik wel, es zien wat ik dat weekend te doen heb... uhm..net gekeken, kan niet, jammer |
misschien...ik ben waarschijnlijk toch in Hengelo die dag
|
ohja, muziekvlinder?
hm ik dacht dat Seein' Red ook kwam?? Nou ja, misschien dat ik wel ga, toch maar twintig minuutjes fietsen. |
Citaat:
|
seein red komt iig niet!
|
Jongeuhhhhh hier ben ik bij aanwezig!..
en voor de mensen in de randstad: 20 febr. The Last Chance, The Legacy, Uppercut en 5YP. in de Bazart, Den Haag. |
Dat kom ik ook wel eff uitchecken.
|
5yp.
yeah, artus' ass irl bekijken :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmnee ik ben er niet want ik ben dan bij caliban. thats some reason ha.
|
Citaat:
|
Citaat:
nouja, dan ga ik alsnog niet. |
Citaat:
|
Man man man wat zou ik hier graag heen gaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind 10 euro te veel geld, want ik heb tegen die tijd niks meer.
en ik dig die bands toch allemaal niet echt, behalve uppercut en icepick. |
Citaat:
En crenshaw, voor een show/fest van dit formaat is 10 euro geen geld, tenzij het sarcastisch bedoeld was natuurlijk :). |
10 euro is een grijpstuiver voor dit fest.
Naja wouszer. Blijven zeiken etc. Genoeg kids waarmee je eventueel op korting samen mee kan reizen. |
eigenlijk was het niet sarcastisch bedoeld.
the pigs krijgen nog 20 van me. en ik ben totaal blut, dus. misschien dat ik gratis naar binnen kan, ik ken er veel mensen, dus. en een aantal vrienden zijn 'connected' met de organisatie, dus misschien kan ik wat regelen. |
Citaat:
Ik zeik trouwens meer dan genoeg, haha :D |
Ja bijvoorbeeld. Facedetrut gaat misschien ook wel met de trein. Of Rosaatje.
|
Citaat:
|
Je gedeisd houden is deze show zeker waard. De who's who van de europese hardcore scene op 1 fest. Superrrrr.
En ach ouders worden vanzelf soepeler. :) |
Citaat:
Heeft Dead Stop trouwens nog wat recent nieuw werk of niet? Want ik had een paar live-nummers (Lintfabriek geloof ik), en die klinken enorm gaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en caliban <3 maar maar thrice! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |