![]() |
gsu'en
Wat doen jullie met gsu? [dat jullie op school moeten zitten en huiswerk maken..]
wij moeten 12 uur per 2 weken aan gsu besteden.. zit ik meestal achter de comp en dan word ik eruit gestuurd omdat ik nix doe ik snap dat nie.. nu weer een preek, omdat ik teveel stoor ofzo, maar ik weet niet wat ik in godsnaam moet maken voor school op de comp :confused: |
:confused:
|
Dat hebben we niet. Maar ik denk dat ik dan huiswerk zou maken ofzo.
|
Gezamelijk Studie Uur gok ik.
---> School & Studie |
dat hebben we niet, en dat heb ik ook nooit gehad
|
Wij hadden iets in de vorm van keuzeuren, dat je onder begeleiding of zelfstandig ook huiswerk kon maken. Iedereen in de TF heeft iets dergelijks. Ik vond het wel handig, door deze tijd nuttig te besteden hoefde ik thuis nooit meer wat te doen.
|
Hebben we niet... :o
|
Citaat:
|
Heb ik gelukkig ook niet :)
|
Citaat:
Maar als ik in een tussenuur ofzo op school zit ga ik meestal gewoon mn huiswerk maken of een boek lezen voor mn lijst. Als ik van tevoren weet dat ik een tussenuur heb en me ga vervelen neem ik mn laptop mee, kan ik op school op het internet aansluiten en dan hebben ze niets te zeggen over wat ik doe. Op school computers mag namelijk geen msn en je mag niet internetten, alleen als het nuttig is en je het echt nodig hebt voor school anders wordt je weg gestuurd.. |
Wij hebben stempelkaart, je moet er dit jaar 60 halen, en als je die vol hebt ben je klaar :D
Er zijn nu ook al heel veel klaar :D, wel beter :) |
Ik heb er 3 in de week. De zogenaamde hooftlessen (komt van de naam van de school) daarin moet je naar een hulples (wat in de praktijk een beetje klooien betekent) of je moet verplicht op de studiezolder zitten. In het begin van het jaar werd daar vrij streng op gecontroleerd. Maar veel mensen spijbelen zo'n uur omdat met hun rooster beter uitkomt.
|
Citaat:
Ja das nog beter als mij.. dat zijn er maar 3 :) Maarja, bij ons wordt t gestempeld, en vaak kan ik nog wel eens die stempelgeval ff pakken en mn kaart vol stempelen :D [meenemen is makkelijker, maja, er zijn van die mensen die me dan heel lullig aankijken van 'ik ga je verraden kreng' ;) ] |
Heb ik niet, maar in een tussenuur zou ik wat huiswerk maken, wat stof door nemen/samenvatten...
|
dat is zeker 't zelfde als kwt? :) (keuzewerktijd)
Maar dat heb ik niet. Wat er bij ons in zo'n uur gedaan wordt: huiswerk maken, computeren, hulp vragen bij een leraar, andere projecten zoals 'sound and light', spaans, inktaap etc. btw espumax, als je niks achter de pc te doen hebt, dan ga je toch gewoon aan een tafel huiswerk maken?! :) Jullie hebben trouwens wel superveel gsu zeg :eek: bij ons heb je hooguit 3 lesuren kwt, de meesten slechts 1. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |