![]() |
SIM-kaart aangepast???
Ja sorry, ik weet niet precies in wat voor forum dit moet, dus als-ie hier niet goed staat, verplaats hem dan ff.
Het zit zo: ik zette gister rond 4 uur mijn mobiel aan. Er was een SMS'je rond kwart over 1 die dag binnen gekomen. Het SMS'je bevatte alleen de tekst "SIM-kaart aangepast" en kwam van een achtnummerig nummer. Nu vraag ik me af wat er dan met mijn SIM-kaart gebeurd is? Mensen kunnen toch niet zo maar zonder mijn telefoon mijn SIM-kaart aanpassen? Hebben meer mensen dit bericht op hun mobiel gekregen? BTW: Ik heb een Nokia 3310, Hi PrePay (met belkaart dus) van de provider KPN en heb deze telefoon al bijna 2 jaar. |
Ik heb er iig nooit van gehoord. Als ik jou was zou ik even belen met kpn, maar ik denk dat je je nergens druk over hoeft te maken.
|
Citaat:
Nog meer mensen die het bericht ook hebben gekregen of die tips hebben? |
Ja, een vriendin van me kreeg et vandaag ook..geeen idee wat het betekend.
Hehe, nuttige post dan. |
Citaat:
|
Van de KPN website:
Vraag Wat betekent het SMS-bericht 'Update KPN, info 06530990'of 'GSM-kaart aangepast'? Antwoord Het SMS-bericht 'Update KPN, info 06530990' of 'GSM-kaart aangepast' betekent dat KPN op afstand voorkeursnetwerken op uw SIM-kaart heeft ingesteld. Als u in het buitenland bent zoekt het toestel naar één van deze netwerken. Wilt u toch via een ander netwerk bellen, stel dan handmatig een netwerk in. |
Citaat:
|
had ik ook!!!
en toen stond er nu dat ik hi heb in plaats van kpn telecom :s |
Citaat:
|
Mjah, dat is weer een leuke actie om die UMTS-licenties terug te verdienen. ;)
|
Citaat:
|
ik dacht al: welke lolbroek deed dit :)
bedankt voor de Info ;) |
dat kreeg ik van deweek ook... het enige wat veradert is is dat er nu hi staat ipv kpn nl...
ik merk er verder weinig van.... |
Ik had het ook, maar er staat nog steeds NL KPN. Ben ik nu opgelicht? :|
|
Twee vriendinnen van mij hadden het ook. Maar het mysterie is opgelost. Yeah. :cool:
|
Citaat:
|
bij mij staat het oude tekstje (3 jaar terug) er nog
NL KPN |
Citaat:
NL KPN blijft :P:P:P maar het is gewoon HI |
Citaat:
heel vaag :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had 'm ook
wat aardig dat ze om het te laten weten even zo'n smsje sturen :confused: |
ghehe.. kheb dat oowk gehad... je hebt nu ipv kpn .... hi gloof ik ofsowiets.... is nieuw... vage shit iig
|
Jooo, eindelijk weet ik nu dus ook waarom ik dat sms'je kreeg! :D
|
hm, even kijken of mijn gsm dat ook heeft :cool:
edit: niet dus, ik voel me buitengesloten :( |
Aah, mysterie opgelost. Ik wis ze altijd meteen, niet boeiend.
|
Citaat:
Maar goed, d'r is dus nix aan de hand... dus eigenlijk kan hij op slot? :o :bloos: :D ;) |
beetje nutteloos trouwens aangezien hi een dochteronderneming van KPN is
|
Nou en wat bout mij dat als et een dochteronderneming is ik heb er wel mooi voordeel van kijk maar voor de verschillen op www.hi.nl dan zie je het wel... jij hebt dat gwn niet domme sukkoll
|
Who cares. KPN Mobile is gewoon voor de gewone particuliere en zakelijke mobiele markt, Hi PrePay is voor de kiddo's.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |