![]() |
Vrijdag 23 januari HARDCORE in haarlem: samaritan/5yearplan
http://www.looze.net/~eduard/showfot...er23012004.jpg
dus als je de til kunt vinden (schijnt achter de patronaat in de leidschebuurt te zijn) gewoon komen. ik weet niet hoeveel schade de entree is (ik organiseer nix) maar ga uit van een eurotje of 3 a 4 (of misschien wel gratis! nou!)\ edit: samaritan is vergelijkbaar met machinehead/18visions/zao 5yearplan is vergelijkbaar met oldschool hc punk ala turningpoint en battery daaaag :evil: |
wat een lelijke flyer.
|
fijn voor je.
|
waarom kom ik dat soort mensen nooit tegen als ik dronken op een tafel lig :(
|
Te ver weg voor die line up
|
Iemand kan niet photoshoppen!!!! Heeft geen gevoel voor typografie.... enz.
|
Dat zijn zeker weer van die mannetjes met gitaren enzo.
ik wil gvd neophyte/stunned guys in haarlem :( |
Citaat:
|
zocht samaritan niet een nieuwe zanger + gitarist :confused:
|
wie is die topic openen?
Omer? ;) |
haha de til, lol
|
tering als iemand mijn flyer ook maar 1 moment serieus neemt: HAHAHAHA
rot toch op met je typografobiën... tering zeg, als ik een gelikte tranceflyer moest maken zou ik niet in een metalcore band zitten kusjes, mij. |
Citaat:
ik ook wel trouwens: boeiend als t jou niet boeit hoe ie eruit ziet maar zorg er iig voor dat ie makkelijk leesbaar is |
dude wat zeur je? dat je 'm niet kunt lezen is jouw probleem. ik kan 'm iig wel lezen. dus. BACK TO KINDERGARTEN YA FRUIT!!!
|
Citaat:
jullie mogen van mij wel heel underground blijven en shit maar een beetje oog voor marketing en communicatie kan geen kwaad |
basje is geen fruit:(
|
als je die flyer niet kan lezen is dat duidelijk jouw probleem. en van dat marketing en communicatie meende je niet he (of wel :D )
|
Escapism je bent gewoon een nerd met je marketing troep.
|
hey wel allemaal aardig blijven he :cool:
|
zo aardig als vandaag ben ik nog nooit geweest. :D
|
i'm dead serious
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De flyer zou niet misstaan als aankondiging voor een trancefeest hehehe. Ik vind t ruk, maargoed suc6 met die show.
En Nerdario. Doe eens niet zo stoer....:P |
ja damn het gaat om muziek, ga een beetje zeuren over de marketing :rolleyes:
zelfs ik met mijn 10 voor marketing doe dat nog niet |
iig allemaal komen. (als ik het uberhaubt zelf al kan vinden haha)
ok. |
Dan héb je een paar 'coole' fonts en zul je ze allemaal gebruiken ook :D
Nee, te ver weg enzo, voor mij niet de moeite waard om naar haarlem te komen. |
Citaat:
|
Says who?
|
Ik had me voorgenomen nog verder te soberen, maar toch laat ik wel even weten present te zijn. (jawel mijn eerste show)
Overigens, voor de mensen die hier in de buurt wonen: Seein' Red Reproach Blood I Bleed Shikari Painted Smile Tasker The K10 Prospect Zaterdag 31 januari Aanvang 16:00 Eerste band 18:00 € 7,- Plexat/De Luifel, Herenweg 96, Heemstede |
Citaat:
er zit een tentacle in je avatar!! ik denk ik zeg t ff denk ik. |
Citaat:
|
als the k10 prospect vet was de dag ervoor, dan kom ik!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er wel heen vrijdag, wil nu wel eens Eduard zijn band zien. Ik ga waarschijnlijk ook wel naar dat showtje in plexat, lijkt me wel geinig. En t is toch maar 10 minuutjes op de fiets (naar beiden zaaltjes trouwens :p )
En volgens mij wil Selma erg graag op de volgende flyer staan want dit is geen pan. :D |
Citaat:
het lijkt me dat je met een flyer een boodschap wilt overbrengen, wel handig als je dat dan ook daadwerkelijk doet, maargoed. genoeg erover. ik kom niet ;) |
Citaat:
vanwege de flyer? |
geloof me, jij maakt je druk om de verkeerde dingen. get a life.
kusjes, mij. |
Ach laat iemand z'n mening hebben. Tis niet t einde van de wereld nee. Tis leuker als er enige vorm van creativiteit inzit, maar uiteindelijk gaat t om de show.
|
Citaat:
|
Citaat:
en over dat get a life: het begon met een simpele pointer van mijn kant, dat vervolgens alles wat ik zeg weggehoond word ofzo, ja kan ik weinig aan doen. |
Citaat:
|
skarhead en die 'YHCDEATHMACHINE'(geweldig, wat een kutnaam. mijn oma zou nog betere namen verzinnen terwijl haar depend slip vol zit met ochtendurine):
neem een paar lessen communicatie. Leer ook redeneren. ' ''dude wat zeur je? dat je 'm niet kunt lezen is jouw probleem. ik kan 'm iig wel lezen. dus. BACK TO KINDERGARTEN YA FRUIT!!!' zegt een jochie van 15 jaar tegen Escapism. Jongen, jij mag volgens mij nog niet eens naar concerten. Praat er dan niet over mee in deze grote mensenwereld. En YHCDeathmachine: '' tering als iemand mijn flyer ook maar 1 moment serieus neemt: HAHAHAHA rot toch op met je typografobiën... tering zeg, als ik een gelikte tranceflyer moest maken zou ik niet in een metalcore band zitten kusjes, mij. '' Je flyer niet serieus nemen? Dus wacht even. Jij ontwerpt iets voor een show waar jijw ilt dat mensen op afkomen. En dan druk je die flyer in de handen van iemand 'niet serieus nemen hoor'voeg je erbij toe. Zo trek je wel publiek. En beter een gelikte flyer die er goed uitziet dan een crappy zondagochtend-brakheidsflyer. Sinds wanneer staat underground ook voor crappy flyers? dat hoeft helemaal niet. |
amen
|
hulde voor 'onbekende band' op die flyer :D
|
Jammer genoeg moet ik werken, anders was ik gegaan.
Voor mensen die wel gaan; het adres van de Til is volgens mij Leidseplein 6 (in Haarlem ja :P ) en dan was het ook nog 6rood ofzo. Maar is een groot buurthuis, is wel makkelijk op te merken als je daar eenmaal bent. (routebeschrijving op verzoek) Wat ben ik toch weer behulpzaam vandaag. En inderdaad; je wil toch dat mensen naar de show komen..? Kan je beter een aantrekkelijke flyer hebben. (alhoewel ik deze nog wel vind meevallen....ik heb stukken erger meegemaakt) |
Citaat:
Daar ben ik wel ben present. |
stem voor, stem 86
|
Even langsgefietst vandaag. Entree 3 euro. Onbekende band is Nevertheless.
En als je het Leidseplein op komt rijden moet je links gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |