![]() |
[winrar] Map of archief beveiligen met wachtwoord.
Weet er iemand toevallig hoe je een map kunt beveiligen met een wachtwoord met winrar. Het hoeft trouwens ook niet per sé als map te worden bewaard kan ook als archief.
Please help. :s :s :s |
jah
maar ik weet ook dat je in in 10 seconde een crack ervoor vind en 30 seconde later (na instal;len van prog) het password weet :p bij winrar al bij de opties "advanced" gekeken waarschijnlijk betekent "set password" dat je er een pass op kan zetten :P |
Boeit niet, ik hoef het toch alleen maar te beveiligen tegen de mensen thuis en geloof me, die zijn al blij dat ze een brief uit kunnen typen.
Maarehhh, kun je allerlei bestanden beveiligen of alleen .rar bestanden? En als je .rar bestanden wilt beveiligen, moet je dat dan doen tijdens het inpakken of kan dat ook erna? |
Gewone files kan, dacht ik, niet. Over winrar (en ongeveer alle andere dingen): Probeer het uit!!
|
Uitproberen kost te veel moeite. Vaak is er iemand op het forum die er ervaring mee heeft en je keurig kan vertellen hoe je iets in een programma kunt doen, dat gaat een stuk efficienter. Uitproberen is als het wiel opnieuw uitvinden.
En btw, het is al gelukt, nu hoef ik alleen nog maar te weten hoe ik het archief kan wijzigen, want ik kan nu geen bestanden eraan toevoegen. |
Citaat:
Citaat:
|
zucht...
liever lui als moe he? beetje zelf wat doen kan geen kwaad |
Offtopic:
Citaat:
(sorry voor deze onnodige, zinlose, offtopic reactie |
WinRAR heeft toch gewoon goede encryptie? Waarom zou dat niet kunnen of werken? Je moet behoorlijk lang brute forcen om een archive met passphrase "Dit-iS-Een-g03D-p4ssw0rD!!" te cracken.
Als de encryptie een beetje goed is een paar jaar. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |