![]() |
[Photoshop] Mira
Heb gisteren een Wacom gekocht... schets is van mijn vriendin, colors by e-moi :)
http://pic6.picturetrail.com/VOL148/...5/43496618.jpg Commentaar/Kritiek... (Ik weet ut, haar armen ontbreken...) |
Wat kijkt ze zielig! :o
Ik vind haar wel mooi, alleen heeft ze (naar mijn mening) een iets te rode neus. Verder erg leuk gedaan! |
Haar oor springt er nogal opvallend uit. Dat haar vind ik erg mooi, met die lichteffecten (y)
Op haar oor na, erg mooi! |
Citaat:
Maar dit is geen nederlands. Of ik ben gek. |
Citaat:
Wel grappig. Niet echt bijzonder. |
Citaat:
*edit: al veranderd* |
ze kijkt een beetje of ze kats onder de dope zit ofzo. maar wel leuk, ik vin het haar het leukst eraan.
|
Mhhh...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi lichtval!
|
Citaat:
|
Ik vind het best mooi. Ze kijkt heel dromerig en die armen mogen dan wel ontbreken, maar ze lijken net naar voren gericht te zijn. Mooie lichtval ook idd.
|
Het heeft wel wat, maar als ik er te lang naar kijk lijkt die scheiding toch wel erg kalend te zijn, maar aan de andere trekt ze dan ook wel weer zo'n kop dat ze best eens een haar-uit-trek-aanval zou kunnen hebben gehad.
|
Citaat:
oke, de tranen weggeveegd, maar ik vind de tekening nog steeds niet mooi |
Je eerste photshop?
en toen kreeg ik toch ff Megan rillingen |
Mja, geloof d'r dus ook geen donder van.. Dit oogt alleen al niet photoshop achtig, komt in de buurt van Painter werk.. zowel, hoe ben je te werk gegaan, welke brushes e.d...
Verder die subitiliteit van 't licht op haar kin heb ik alleen nog maar bij pro's gezien, dat rode op d'r neus same story.. de gehele lichtval.. |
Ja dat bedoel ik, je moet wel echt supertalent hebben als je dat bij je eerste(!) photoshop hebt gedaan.. ennuh laat me raden, je hebt geen tutorials gebruikt maar alles zelf uitgevonden :rolleyes:
edit: o help zie ik daarna 'Muse!!' in haar tag staan. (ik ben erg achterdochtig van nature, sorry :p) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |