![]() |
4x kort
Het is lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik zou graag nog eens wat meningen horen.
O broeders wat een loeders hier helpen geen poeders of and're magie O knapen wat een apen ze willen niet slapen er is geen regie O heren wat een gareren niet te beheren geen democratie O mannen wat een kanannen geen rag mee te nannen slechts nostalgie Mastbergen wat een belergen niet sponnen of hergen geen kolatie Afnelden zulk een bespelden nooit te bewelden afromatie Anwezen astomakezen intfaliehezen apludatie Ongehoord ik brabbel maar voort geeneen zinnig woord slechts fantasie (Mastbergen is een achternaam) ~~~~~ Laatst toen ik mijn naam eens dacht gebeurde er iets onverwacht Hij leek mij plots zo onbekend alsof een and're ik gewend Maar toen ik hem nog 10 keer zei was hij gelukkig weer van mij ~~~~~ De lucht zo ijl de knieën koud de ogen net niet afgewend De vogel dood de poten stijf het leven nog niet echt gekend ~~~~~ braadparaat troebelboer vuilnisprak knauwkostvoer spiegeloog kwakkelei hou jij ook zowaar van mij? Ik weet het, het is geen topkwaliteit, dus alle reacties/tips zijn welkom. |
Geen reactie? Niet eens een voorzichtig 'boe'?
|
Eerste heeft een wending die op zich grappig is, het begin is alleen afstotend. Rest is mij te eenvoudig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |