![]() |
evanescence
Ik ben helemaal gek van de muziek van Evanescence. Maar er is een klein probleem. Ik zou heel graag haar teksten willen vertalen naar het nederlands, maar aangezien ik een compleet engelse ramp ben gaat dat niet lukken. Heeft iemand dit gedaan of kan iemand mij helpen?
|
|
uh. Waarom zou je dat willen?
Om het beter te begrijpen? lijkt me sterk, aangezien een engelse tekst vaak toch zijn bedoelingen verliest in een vertaling zonder er veel aan te sleutelen. |
Citaat:
|
Nee! Ik heb geld nodig!
Ik wil het voor je vertalen, even een bedragje afspreken (Y) |
www.systran.net
of elke andere willekeurige vertalingssite |
Citaat:
|
omdat t een normale vraag was
als jij een vertaling vanuit het chinees wil weten vind je t niet bijzonder fijn als iedereen tegen je zegt dat je dan maar ff chinees moet leren |
why the fuck zou ik een vertaling uit het chinees willen hebben?
vaag mens |
stel dat je een liefdesbrief van een chinees krijgt
|
ik krijg geen liefdesbrieven
en ik hoef geen vriend die chinees is |
nouja...weleeens gedacht aan mensen met dyslectie die moeite hebben met het leren van andere talen.
we zijn natuurlijk niet allemaal zo geniaal he :p |
nou, dan moet ze maar leren dat niet te zijn
|
ik dig evanescence wel! Niet dat deze topic daarover gaat, maar toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
helaas is dyslectie niet af te leren. was dat maar zo! ik ben namelijk ook dyslectisch, en moet lesbrieven die ik in de klas uitdeel 10 keer nakijken grammaticale fouten. daarbij is het kind pas 15. |
ik weet het wel hoor, een goede vriendin van mij heeft ook dyslectie
ik ben een beetje irritant en het doen (tussen jou en mij: ik probeer uit protest een band te krijgen, maar ik krijg die forumbazen 3 weken lang al niet zo ver) |
ok, dus je kan geen engels maar je wilt wel vertalingen maken dus vraag je anderen die te maken..?
lekkah vaag |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Mooie vrouw die zangeres.
|
heb net de cd van evanescence; fallen. echt goeie cd ........ ben er verliefd op lol :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou .. in ieder geval; gaat touringet (nr6) over zelfmoord, en veel andere gaan ook over de dood.
het engels erin is nietzo moeilijk |
Citaat:
sucses ermee |
nou goh wat heb ze een succes nodig, je bent wel erg schraal bezig als na 3 weken nog geen ban kan krijgen :|
|
Citaat:
|
google, vertaalmachines of je betaalt telluriet om het voor je te vertalen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |