![]() |
sporten
hey
Ik heb maandag getraind en heb nu nog beetje spierpijn.. En vanaaf heb ik ook zin om te trainen maar is dat verstandig.? Ik train overigens Taekwondo en heb spierpijn in mn bovenbeen (aan de voorkant/zijkant) Alvast bedankt :) |
Ligt eraan hoeveel spierpijn je hebt. Het kan helemaal geen kwaad het nog even te laten rusten. En als je gaat, goed rekken en strekken en goed op- en afbouwen.
|
Soms gaat het over wanneer je spieren weer warm worden, bij mij iig. Of het verstandig is kan ik niet zeggen, ik weet ook niet hoeveel last je er van hebt, enz. Zul je zelf uit moeten maken dus. Je hoeft natuurlijk ook niet per se super fanatiek te trainen, een beetje rustig aan doen kan natuurlijk ook en stoppen als het niet gaat.
|
Gewoon je spieren goed warm maken voor je begint (y)
Als het echt te erg is, zou ik gewoon wachten tot het iets minder is :o |
Volgens m'n dansdocente is sporten de beste remedie tegen spierpijn.
|
Ik ga mee met Balance haar dansdocente....gewoon puur ervaring. OVerigens (weet niet of je low kicks mag geven bij TKD) trappen of stoten op je spier (vooral in het begin) wel meer pijn dan normaal ;)
Maar komop, je zit op een vechtsport, gedraag je dan neit als een mietje :rolleyes: :p |
Ik zou voorzichtig doen, lang opwarmen en kijken hoe het gaat.
Eventueel je trainer om advies vragen wat je het beste kunt doen bij spierpijn. |
Citaat:
Iedereen bedankt iig :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |