![]() |
Far Cry demo probleem...
Hoi,
ik heb de demo van FC gedowned en geinstalleerd. Toen ik wilde spelen zag ik dat nog niet alles van m'n grafishe kaart werd gevraagd, en dat klopte want alles stond op low. Nou heb ik een p4 2.8 Ghz, 512 MBram, WinXP, Ati Radeon 9700 pro, dus ik dacht dat het wel op High zou kunnen. Toen ik dat deed kreeg ik (toen ik al weer terug was in de game) een raar beeld, ik zag alleen de lucht en m'n HUD! Weet iemand wat ik hieraan moet doen? Alvast bedankt. (y) |
GRFX verlagen?
|
ik heb de systeemeisen gezien van de demo en ik hoef er iig niet aan te beginnen, maar hij lijkt me wel erg leuk :(
maar blijkbaar kan ie het niet aan op High, dus de instellingen maar weer verlagen? |
waar issie te downen?
|
www.gamer.nl maar wat zijn de systeemeisen die je nodig hebt???
|
http://www.nvidia.com/page/nzone_section_gaming.html
K zal kijken offie bij mij wel op high kan...hijs pas op 8% |
Citaat:
|
Het is een demo he, dus kan aan het spel liggen. Ik heb een 9800PRO met de laatste Catalyst, en het werkt prima. Het kàn je systeem zijn, maar ik zou niet teveel gaan kloten.
|
ja er zijn problemen met de nieuwste drivers + radeon 9600pro >
|
Citaat:
|
ik heb een geforce2mx (64 mb) en hij draait perfect op 800*600.
verdere specs: athlonXP 1800+, 512 DDR, dus hij zou goed moeten draaien op alles boven de 1 gig met meer als 128 megs intern en een viceokaart die minimaal gelijk aane en GF2-mx staat. |
Ik heb dan wel een Athlon 1200, maar met de 512MB en de Radeon9000pro 128MB moet ie toch wel kunnen draaien? De vidkaart haalt een hoop stress weg en als die Geforce2mx 64mb (was mijn vorige btw ~_~) dat het wel haalt met jouw specs, moet mijn kaart het wel kunnen balanceren lijkt me :)
Is het spel eigelijk al uit btw? :s |
Ik zie allemaal klote-strepen door mn beeld heen...mn HUD kan ik wel zien, en ik zie wel een vage schim van een hand met n revolver erin...:S
(ik heb G-Force4..) |
Citaat:
|
als je daar nou eens een half jaar van maakt...:P (dan komt de shit van HL2 DOOM3 etc...(dat zal die wel nie meer trekken)
|
ik had hetzelfde probleem...gewoon ff nieuwe drivers voor je kaart van internet plukken
|
Citaat:
|
Citaat:
hij speelt alleen maar strategy games. |
Red Alert, dat is tenminste niet simplistisch :P
|
Citaat:
maar aangezien hij het weigert het überhaupt te spelen, heeft ie ook nog nooit een tac-shooter ofzo gespeeld. of rpg's. |
enige manier om m goed te laten werken bij mij (radeon 9600 pro) is om alle effecten op low te zetten.. resolutie en antialiasing kan je wel zetten op wat je wil..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |