![]() |
Reel Big Fish (3 maart, Melkweg)
Zag het er nog niet tussen staan en heb zelf altijd veel gehad aan de mededelingen hier. Voor de mensen die het nog niet wisten dus. Veel plezier! :)
Reel Big Fish Woensdag 3 maart 2004, Melkweg! |
lachuh, ff checken of ik genoeg geld heb
hoe duur ? |
Citaat:
|
|
ik verwaarloos mn skapunk heid maar rbf is nooit mijn ding geweest wie weet als ze een leuk voorprogramma meenemen is daar al iets over bekend?
|
Citaat:
Nieuw album? "The Music More Audio Clips and Lyrics Coming Soon" Laatste album is nog niet eens zo lang uit, doen ze wel snel dan. |
Citaat:
|
waren die lui niet uit elkaar ofzo?? :confused:
|
ja juh nou je ut zegt, dat zei die reel big blaat dude hier ofzo
|
Citaat:
Ik wou dat ook zeggen..alleen ik ben de strong-silent type.. |
ja ik dacht ook dat ze hier vorige keer rond liepen te bazuinen dat ze uit elkaar waren
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend vertelde het me, ik zie het staan. En zien is geloven. Nietwaar ;) |
Citaat:
|
Citaat:
mis ik rbf :( :( :( |
Citaat:
Ik ben absoluut aanwezig, als een bepaald soort half fruit-achtig iets een slaapplaats over heeft ;) |
Citaat:
Maar wel vroeg op de volgende dag ;) |
Citaat:
Source. Jammer dat ze Goldfinger dan weer alleen in Engeland doen :( (net zoals in december met Sugarcult (n)) |
Citaat:
Dan vermoed ik dat ik niet ga.. RBF is niet zo zeer mijn ding, Zebrahead heb ik ooit in arnhem en geloof op pukkel ook gezien maar vond ik ook niet schandalig geweldig en the matches ken ik niet dus ik denk dat het een neh geen zin word.. Als de mad caddies nou weer eens komen of ltj behalve pinkpop nog wat leuks doet dan ga ik wel weer naar een skapunkerig iets :) |
geweldig
|
Reel Big Fish heb ik al 2 keer gezien.
Zebrahead is gay. The Matches ken ik niet. Denk niet dat ik ga. |
ik vond ze neit zo geweldig op lowlands.. alleen als ik geld over heb...
|
een woensdag.. dat is wel minder
maar wel ov. als ik nou donderdags vrij ben.. |
Heb me een jaartje of 3 geleden uitstekend vermaakt in Breda, en later dat jaar ook op Lowlands, maar die laatste cd vond ik niet zo hoogstaand..
|
ow vet daar ga k wel heen...eindelek weer wat koele concerten..
|
Ik heb ze alleen op lowlands gezien.
Ik vond ze heel vervelend. |
natuurlijk ga ik daar heen.
|
Ik ga er niet heen denk ik. Heb ze al drie keer gezien en ben ondertussen erg uitgekeken op rbf. Was misschien wel gegaan als er een beetje boeiende support bands mee kwamen maar zebrahead nee dank je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
veel plezier dan maar alvast :D |
Kaarten zijn dus al bijna op hoor ik net op het postkantoor (melkweg heeft dan vaak ook nog wel wat gelukkig)
|
oef! moet ik snel dan eventjes kaarten kopen! op lowlands vonk ze zeerrr vet! :eek:
|
[spuit 11]
waren die niet uit elkaar? [/spuit 11] kunnen ze niet 'ns een keer gewoon afsterven ofzo? bagger band. (n) |
Ik wil Zebrahead wel graag zien eigenlijk :| dus misschien moet ik maar gaan.
|
Denk dat ik dr wel weer zal zijn.
|
Ik dacht ook dat die uit elkaar waren? Vinnik wel leuk (y) Maar goed dan zit ik in Gent
|
(n)
|
ben dan aan t snowboarden :cool:
|
yeaahoo heb kaartje al :D
|
jammergenoeg ben ik dan op vakantie, maargoed...heb ze toch al 2 of 3 keer gezien :) het is altijd wel leuk om rbf live te zien.
|
zijn er nog kaarten? en lompo, ga maar wel :D
|
Citaat:
|
'k hoop nog wel dat er nog kaartjes zijn.
|
dat zou inderdaad en erg mooie bijkomstigheid zijn ja
|
Citaat:
Als ik kom en jij bent herkent me zal ik een Justin dansje voor je doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |