![]() |
Hot Hot Heat (- Bandages)
Ok. Ik zag laatst een aantal keer het liedje Bandages van hot hot heat langskomen op mtv2 en vdaag zag ik dat Hot Hot Heat (bij gonzo in de uitzending) zaten. Vette band is dit zeg.. :cool:
Ik zag bij zoekfunctie dat Poorleno n Exo Bandages wel eens luisterde..maar zijn er (nog meer) mensen die n cd hebben of deze band gewoon vet vinden? :) |
ik vind 't niks
als ik heel eerlijk ben is er een periode geweest waarin ik dacht dat ik 't leuk vond, maar ik had 't mis |
nix an
|
pakkend, pakkend, maar niet de hele dag want dan wordt je er gek van.
|
Talk to meee dance wit meeheee
|
Hm, ik vind het eigenlijk wel okee. En op sommige momenten zelfs meer dan dat.
|
Ik zag ze op lowlands. Echt vreselijk kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
Live kan ik me dat idd best voorstellen.. |
ik vind het wel redelijk geweldig, niet te vaak horen, erg catchy nummers hoor, redelijk gay maar erg luisterbaar de laatste cd dan, make up the breakdown.
|
omg wat een kutband is dat zeg, een vriendin vond het nogal leuk ofzo dus ik dacht laat ik het eens checken op lowlands, maar ik had beter kunnen blijven slapen, echt heel erg kut.
|
waar heb je mtv2? :(
ach IK heb mtv base! en HHH kan mij wel bekoren... |
ik heb ze gemist op pukkelpop, ging toen even naar the raveonettes kijken, maar wat ik van ze ken vind ik sowieso kut. vreselijke stem heeft die zanger zeg. (n)
|
die stem inderdaad, die trek ik niet
|
Citaat:
K heb ze allebei..;) |
Ik word erg vrolijk van Hot Hot Heat.
Ik was die malloot die op Lowlands vooraan stond mee te zingen. Ik wil ook MTV2. :( |
Citaat:
maar goed, ik vind het enig, vooral dat zangertje zo klein en snoesig, en de liedjes zijn ook heerlijk lekkah heppie (y) |
ik was die malloot die samen met rogue stond te slapen ;)
|
Ik zag ze ook op Lowlands, vond het echt heel leuk en vond t jammer dat ik te laat was (ik was de malloot met de rode opblaasbank :D ).
Moet trouwens nog steeds ergens een cd vandaan halen. |
Citaat:
|
Hot hot heat vind ik wel leuk, maar hun nieuwe single: Talk to me, dance with me valt me tegen...
|
hot hot heat is heet
|
op terremoto vond ik het eigenlijk wel grappig:)
maar niet echt geweldige muziek.. en het gaat best wel vervelen op een gegeven moment |
tsja...ik ken t wel...is wel koel
|
En ik was de malloot die zich versliep. HHH = Leuk, vrolijk en dansbaar. (y)
|
ik heb me er nog expres voor laten wekken :rolleyes: en het was koud! niet genoeg dansende mensen, ze hadden beter niet in die stomme grote dommelsch gestaan.
|
Citaat:
|
ik vond t wel ok wakker worden daar met een kopje thee :)
|
nou, wat enig meid~!
|
;)
|
Citaat:
|
muziek vind ik te cliche.
nu heb ik cliche afgezworen , muzikaal gezien. dus het kan in 2004 ook niet meer. |
ach ja. ik vind t wel een leuke naam, maar meer iets voor een jazz/blues bandje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |