![]() |
kontlikken
hallo,
heeft iemand ervaring met kontlikken? Ik heb het zelf een keer bij mijn vriendin gedaan toen ik echt bloedgeil was en haar toch befte. Wat vonden jullie ervan? ik vond het eigenlijk niet eens vies .... |
nee dank je
|
Ten eerste vinnik het een beetje stomme benaming zo: noem het dan rimmen. En ten tweede is het erg leuk, lekker en geil om te doen of bij je gedaan te krijgen.
|
Citaat:
|
En iemand kont beffen heet trouwens 'baffen'
imbeciel. |
Citaat:
|
Citaat:
en ik vin het wel humor noem het anders anuslikken ofzo:p |
nee nog nooit gedaan en het lijkt me eigelijk niks..
Maar ja als je het niet hebt geprobeert kan je eigelijk ook niet oordelen. |
Nooit gedaan, en ik zie het mezelf ook niet zo heel gauw doen, nouja, misschien onder de douche een keertje ofzo.
|
ik vind het hele idee niet zo opwindend.. maar goed.. zeg nooit nooit
|
(y)
|
:s
|
Tis wel eens gedaan bij mij en het voelde eigenlijk wel goed. Het idee was wel vies maar goed hij begon er zelf mee. Ik zou het zelf denk ik niet doen.
|
Lijkt me wel leuk hoor!
|
Om te krijgen echt supergeil.
Ik weet nog dat mijn vriend het voor het eerst bij me deed, dacht echt dat ik he-le-maal gek werd toen. |
Eigenlijk nog nooit meegemaakt. Van de ene kant lijkt t me wel lekker al moet je wel net onder de douche vandaan komen natuurlijk:P Van de andere kant vind ik het idee ook weer zo nix:s
|
zijn er hier rimmercursisten waarop ik kan oefenen? help!
|
Citaat:
|
Leuk om te doen, leuk om te krijgen =)
|
alleen een keer gekregen. vond wel leuk..
|
Nooit gedaan, nooit gekregen, nooit behoefte aan gehad. Maar aangezien het behoorlijk gevoelig is zal het best goed voelen, dat wil ik best aannemen. Maar wel even goed douchen, anders word ik al misselijk bij het idee.
|
K heb ut ook 'n paar x bij m'n vriendin gedaan.. beviel egt wel (Y) bij dr.. :P
ze wil ut alleen niej bij moi doen omdat ze ut vies vin.. nja, nix doen wat je niej eg wil he.. :) |
Niets voor mij.
|
Geen ervaring, maar ik zou er volgens mij geen problemen mee hebben.
|
Om te doen is het fijn.
|
om te doen wel erg gaaf, maar om te krijgen, nee niet voor mij, het is daar gevoelloos, dus kan ze zich de moeite besparen
|
2 woorden: bleh bleh!!
(mja woorden) :) |
Citaat:
|
Niks voor mij, sorry :)
|
Citaat:
jaja..... :D |
Sorry maar moet er niet aan denken..
Als m'n vriend het bij me zou willen doen, wou ik hem afwijzen, nee, dit gaat me écht te ver. |
Citaat:
|
= fijn :D
|
Citaat:
Mag wel een hornyboy zijn maar er zijn grenzen he :P. |
Is extreem geil om te doen al was het alleen al om de reactie van het meisje.
|
Alleen als we heel erg geil zijn doen we dat. Maar dan niet likken zoals je bij beffen doet, maar gewoon een beetje... Vind het wel opwindend, maar beffen blijft leuker/lekkerder.
|
zitten daar zenuwen ofsow dat dat geil gevonden word?
|
ja
|
Citaat:
|
om zelf te doen bah bah
om gedaan te worden. tzal best wel gevoelig zijn maar geef mij maar pijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit doet me denken aan die Arnold Scwarzenegger akkefietjes... Has a man ever stuck his tongue in your anus?
|
passief-heeeeeeeeeeeeeerlijk
actief-nog niet gedaan, lijkt me wel lekker, als de hygiene goed zit, weet ik nog niet helemaal met mn huidige vriend, we zijkn nog niet zoooow lang samen, maar wilt zeker een keertje proberen kijk nu al uit naar de reactie.... :evil: :D |
Nou nee, dank je. Ik denk dat ik dat toch een beetje té ver vind gaan dus ik houd het wel bij andere dingetjes :D
|
um... donnow. Zal vast niet vervelend zijn.
|
hm lijkt me wel wat, maar moet eerlijk toegeven dat ik dat nog nooit heb gedaan, ff uitproberen dus (om te doen dus, voeg dan nog wel een reactie toe hoe ik t vond:))
|
nog nooit gedaan. geloof wel dat mn vriend een keer een poging gedaan heeft toen ie n beetje bezopen was. vond t maar raar toen. maar ik denk dat ik t ook een keer ga proberen.. we zien wel.. laat t nog wel weten
|
Het spreekt me niet echt aan, bovendien kom ik er bij mijn vriend toch niet door :P
|
Vies :s om te doen en om te krijge :s denk aan wa daar allemaal uit is gekome (n)
zelfs na een douche is da dr ooit al es allemaal uitgekome èh :s Liever niet dus :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |