![]() |
Als ik nog een keer wiet rook word ik het huis uitgezet
dit moest van gatara hier en niet in een belangrijk topic op F en L.
|
door wie dan?
|
Ik zou iig zorgen dat je niet meer betrapt wordt. Ik weet dat ik zelfs niet 1 keer betrapt moet worden dus...
Of stoppen. |
het zal er ook wel mee te maken hebben dat ze je nu wel eens sowieso het huis uit willen hebben...
|
gewoon nie naar luisteren en een vette blow voor de neus van je moeder opsteken, en dan HAAR het huis uit trappen, dat zal der leren (Y)
|
kom op zeg, je bent 20
|
Ga naar de GGD en gooi je ouders dood met foldertjes.... dat zal ze leren!
|
stuur bommailtjes met de site van jellinek erop
|
Zeg gewoon dat je dan wel heroine gaat spuiten of nakkie gaat snuiven :p
|
Citaat:
|
of niets
|
Citaat:
|
damn is het zooo moeilijk of ff meer informatie te geven. Dan kunnen wij ons ook beter inleven en advies geven...
|
Gewoon stoppen dude of je moet heel goed zijn in ut stiekem doen maar dat denk ik nie aangezien je ouders je al vaak genoeg gepakt zullen hebben, vandaar dat ze je nu ut huis uit willen kicken.
|
vrij nutteloos... wil je dat we je nu gaan helpen, of wil je medelevende gezichtjes? t kan allemaal hoor..
voor een overzicht met prijslijst moet je ff mailen :evil: ... nee ff serieus.. er is maar 1 simpele oplossing.. gewoon doorgaan met wat je doet en een huissie zoeke..:) |
haha sommige ouders zijn echt bagger.
ik mag in mijn kamer blowen en drinken en mijn ma had me eerst geld gegeven voor paddo's omdat ik blud was hahaha :S maar ik ben nu gestopt, het is allemaal heel leuk en aardig maar tis niet goed voor je geest. dus, goed van je ouders dat ze streng zijn dan maar? neeh, ik vind dat je het zelf moet weten, maar als k jou was zou k het allemaal niet doen. geniet nuchter van je leven, herinner je je er het meest van. en trouwens, dronken neuken lukt niet... drugs zijn niet 1 en al plezier weetje. |
Hint:
Rook geen wiet. |
Citaat:
|
Mooie aangelegenheid om er mee te kappen dan. (y)
|
Citaat:
|
het kan me geen fuck schelen! wat mnoeten wij nou trouwens met deze fucking info van jou!!!!! jezus...
|
tegen wie heb je het nou?
en wees eens niet zo agressief zeg :P |
Citaat:
[edit]typo |
ooooow je bent 20....
BOEIUUUUUH het huis uit en snel (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
neem een voorbeeld aan chaos ;) :p
|
Citaat:
ik kraam geen onzin uit, oke de post was een beetje vaag maar het is allemaal waar en heeft een achterliggende gedachte. ik denk trouwens dat jij in therapie moet, of misschien moet je gewoon zo'n stressbal kopen ofzo. mijn moeder had mijn paddo's betaalt omdat ik pas de dag erna me salaris binnen kreeg, dat zou ze gewoon terug krijgen dan. ik heb een half uur met haar gepraat warom ik het wou doen en met wie, wanneer waar hoe etc. praten is de oplossing voor alles :) een stijve krijgen terwijl je onder invloed van alcohol bent is moeilijker dan je denkt. misschien ben jij een uitzondering, of heb je het nog nooit meegemaakt haha. ik ben geen sul... jij bent kortzichtig en dom. wat ik dus bedoelde te zeggen met mijn eerste post was zo ongeveer: "Ik weet je situatie niet, warom je niet mag blowen. Je ouders zouden meer open moeten zijn, maar het is logish als ze dat niet zijn want zelfs blowen kan je leven echt verneuken. en ik spreek uit ervaring (niet veel ervaring maar toch wat)." dus k weet niet waar jij (king) je je nou allemaal druk om maakt. |
ja stoppen ermee dan maar zou ik zeggen. je houd het toch niet verborgen
|
gast je bent 20 , ga studen , zoek een baan DOE WAT en ga uit huis!
|
Stoppen. Je bent 20, je woont nog thuis, dan mag je best wat respect voor je ouders opbrengen en je aan hun regels aanpassen ipv alleen maar te profiteren en lekker doen wat je zelf wil.
Het maakt niet uit wat je van de regels vind maar als je een beetje respect voor je ouders hebt hou je je eraan. |
Ergo... Wat is de vraag? Ik zie enkel een constatering..
Het is overigens handig wat meer achtergrond informatie te geven (hoevaak blow je/ heb je er al een gesprek met je ouders over gehad/..../..../....?) |
als ie nog terug komt
|
hij is nu vast het huis uitgezet ;)
|
Citaat:
Btw.. @ erik: Wanneer maak je 'ns een fotoboek bij s.com? :D *hint* :) |
heu wat lul t iedereen met zu sdtoppuh? juist iet, jard doprgaan tot je er bij neervalt nezo
gewoon scijt aan je iuders damn ihomos'; |
Je verloochend je geloof jongeman!
|
offtopic
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ga t huis uit paffel verder, of stop en profiteer van je ouders... :rolleyes: |
Citaat:
(Btw, men dacht hier dat ik kinda gabber-achtig was... Terwijl dat na het posten van m'n foto's als sneeuw voor de zon verdween( :confused: toch).. Uhmz, laat maar... like i said before; kben net wakker und ik ijl :p) |
Citaat:
|
Ipv blowen gewoon pillen slikken. Daar heeft je ma nix over gezegd :P.
|
(psychologieforum)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
So?? je bent 20 zeg: "oke mzzl ik ga wel" ;) hoelang ga je je ouders nog de baas laten spelen over je eigen keuze's??? |
^ Juist. Revolution tegen je ouder juh!
|
Citaat:
|
ik drink alleen vrijdag en zaterdag veel
maarja tis opzich wel een goed id ja...al doe ik het toch niet (n) |
uhm, tja, ik heb het niet zo op mensen die dreigen iemand uit huis te zetten... ik ben toen zelf maar uit huis gegaan
maar wat je der aan kan doen; praten ofzo :( succes |
zoek een baan, huur een appartement en blow zoveel je wilt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |