![]() |
Pista
Ik heb Pista op tv gezien, het leek me een hele leuke film enzo, Maar ik vond er eerlijk gezegt weinig aan..
Hebben jullie Pista gezien? Wat vonden jullie ervan? |
ha ha ?
|
Citaat:
** offtopic:
Spoiler
|
Pista zuigt; slechte acteurs, nog slechter idee, als het kan nog slechter verhaal en ga zo maar door :|
|
costa is leuker, alhoewel de meeste dat ook niet leuk vinden!
|
dat vind ik dus ook niet leuk, slecht etc.
|
had er veel van verwacht,viel ONWIJS tegen vond er geen hol aan :bloos:
|
Ik hoop dat dit een grap is..............
Wat een vreselijke foute film was die pista. Heb toevallig stukken meegekeken met mijn zus omdat die hem wel wou zien. Geen verhaal, geen acteurs enz. Ik heb me nog het meest ziten ergeren aan Sylvie Meis. Hoe hebben ze haar in die serie ( o ja het was een film) kunnen schrijven. Het zal mensen trekken want ze is bn'er. Wat speelde zij slecht. Voor een tv-serie kon de film er net mee door. (costa niveau dan, want niveau van normale series is ver te zoeken). |
Niet echt boeiend.. wel leuk als je niets beters te doen hebt.
|
niet gezien....
Is dat mogelijk dan om nog erger te worden dan Costa en Volle maan? :D |
Citaat:
|
sorry hoor mn haar is blond, maar is hetnou een film of een serie
en wanneer werd/wordt het uitgezonden (y) |
t leek me een kut'film' (gewoon een wat langere aflevering van costa!)
ik was niet van plan m te kijken ik heb m niet gekeken en ik heb geen spijt dat ik m niet heb gekeken. |
Citaat:
Het was geloof ik ergens in de kerstvakantie uitgezonden. |
Ik heb niet eens overwogen het te gaan kijken.
|
Citaat:
|
leek me waardeloos, costa is al geen zak aan
|
Nooit gezien. Hoeft ook niet.
|
niet gezien
lijkt me nogal.. vre-se-lijk |
Ik heb stukjes ervan gezien op 26 december tijdens het zappen. Slechter kan niet (n)
|
pure bull dat
maar dat vind ik van Costa, Volle Maan en al die andere tienersoapfilms ook :evil: |
Citaat:
|
ik vodn t verschrikkelijk slecht qua acteurs, acteerwerk, verhaal
(n) |
stomme hoeren.
|
Citaat:
|
Ik heb de film ook (gedeeltelijk ) gezien, en ik denk dat het alleen maar is om "wat te doen"volgens mij is die film in 3 dagen gemaakt.. zo lijjkt het i. g. g.
|
Citaat:
|
hahahaha georgina als engel.... Hoe bedenk je het :rolleyes:
|
ik moet je eerlijk zeggen dat ik meestal wel hou van die slappe films met een slecht verhaal, maar dit sloeg alles!!!!! Ik vond het echt niks!
costa de film vond ik nog wel leuk, maar nee dit hadden ze beter niet kunnen doen. xx |
Citaat:
ben het overigens wel met je eens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |