![]() |
Komende week
ok, komende week gaat dus te ver voor filmliefhebbers:
Zaterdag 24-1: 22.00-0.05, Veronica: Full Metal Jacket , van Stanley Kubrick 0.05-3.55, Veronica: Once Upon a Time in America , van Sergio Leone Zondag 25-1: 20.40-23.30, Veronica: Any Given Sunday , van Oliver Stone 23.25-1.25, Yorin: Taxi Driver , van Martin Scorsese Dinsdag 27-1: 20.30-22.35, RTL 5: M*A*S*H , van Robert Altman Woensdag 28-1: 22.05-0.10, Veronica: American History X , van Tony Kaye Ik zou zeggen have fun, maar hoe ga je dat aanpakken? De videorecorder overuren laten maken? |
Citaat:
de andere leken me niet zo geweldig. (hadden wel veel sterren, maar leken me niet leuk) |
ik wil full metal jacket zien, en ik heb geen videorec.
wat ben ik toch zielig... :( |
:cool:
|
blergh, de leukste zijn lekker laat(n)
|
Once upon a time in America, American history x en taxi driver opnemen. Full metal jacket en any given sunday kijken.
En ik maar denken om ouatia op te nemen zonder reclame.......Maar om daarom tot 4 uur 's nachts te zitten, toch maar niet. |
Citaat:
Dat is telkens zo :| |
Citaat:
^ deze films heb ik nog niet gezien, vooral die 1e 2 wil ik graag zien: dus dat word kijken.. :cool: |
Citaat:
geldt ook voor mij :) |
Ik doe gewoon lekker makkelijk.
American History X hebben we thuis al. De rest laat ik desnoods gewoon door me moeder van het werk meenemen en dan gewoon kopieren. (DVDBrander is koel). Anders download ik ze gewoon zelf en kopen is nog altijd makkelijker. Dit doe ik aangezien ik de tv toch niet kan claimen aangezien mijn ouders of zusje altijd al voor de tv zitten. Nu heb ik tenminste tijd voor andere dingen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |