![]() |
schrasse schreden
Twijfels behoren tot mij,
net als angst en leegte. Van beide niet een beetje maar meer. Met kil en koude tranen waan ik met schrasse schreden, nu één stap verzet in een poel van tranen en o zo oneindige dromen. |
Heb je weer mooi verwoord dennissie:D!....
wie gewöhnlich;) Je gaat een stap vooruit en al zal het niet zo snel gaan als je zou willen, jouw eindeloze dromen zullen eens realiteit worden en zullen jouw angst en leegte wegvagen....:) liefsluxies mariamne |
En welkom terug Dennis:) We konden ook niet verwachten dat je altijd zo goed bleef schrijven he?;)
Just kidding...Het is wel mooi maar spreekt me weer eens niet echt aan.. |
Zit hier nu ook een verborgen rijm in of lees ik het juist en zit er geen in :confused: Want dat mis ik e een beetje in
kvind je woordkeuze en gebruik heel mooi...Jammer alleen dat er geen bepaalde structuur in voorkomt.Dat zet idd zoals ik al ergens anders las meer effect op die woorden Wat er staat is mooi, alleen gewoon niet de 'stijl' ;) die ik prachtig vind! Frida |
Citaat:
dat is zo geforceerd verborgen rijm :D lees nog maar eens :D bedankt voor je reactie |
Citaat:
Maareuh :( die rijm lijkt niet aan mij besteed te zijn ofzo |
Misschien is die stap door de zee niet zo positief, misschien helpt het je niet direct op het droge, maar je zoekt in dit gedicht, en dat is al erg positief op zich. Ik blijf jouw stijl super, indrukmakend, elk woord dringt erg door :)
Mooi, maar dat maakte ik al duidelijk he :) Groetjes, Dreampoet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |